خرید بک لینک معتبر - سئو - بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
آخرین خبر

آهنگ جدید سالار عقیلی به نام «چه میکشم»

متن آهنگ سالار عقیلی چه میکشم

از این رها گذاشتن تو، چه می کشم


ای دل! ببین ز داشتن تو، چه می کشم


عشق آخر از تو، ای دل من! دور می‌شود


از بس به اشتباه تو، مجبور می شود


چیزی نمانده از شهر


جز خاطرات تو


چیزی نمانده از تو


غیر از صدای من


چیزی نمانده از من


جز پرسه های شب


چیزی نمانده از شب


جز گریه های من


سازم اگر مرا بنوازی


شعرم! اگر مرا بِسُرایی


راهم! فقط اگر تو بیایی


عشقم! فقط اگر تو بخواهی


آهنگ جدید سالار عقیلی به نام «چه میکشم»

11 ویژگی تمیز کردن عالی برای خانم های خانه دار


مطمئناً همه ما با جاروبرقی و کاربرد این دستگاه آشنا هستیم. جدای از این مشکل، افراد کمی با ویژگی های یک جاروبرقی خوب آشنا هستند و باید در این زمینه تحقیقات لازم صورت گیرد. برندهای مختلف خارجی و داخلی در بازار موجود است و انتخاب برند کار بسیار دشواری است. به نظر شما یک جاروبرقی خوب چه چیزی باید داشته باشد؟ قدرت مکش، توان مصرفی، نوع فیلتر و ... از ویژگی های جاروبرقی است که در هنگام خرید باید به آنها توجه کرد. در این مقاله نمایندگی بوش سعی می کنیم شما را با ویژگی های یک جاروبرقی خوب آشنا کنیم.


ویژگی های یک جاروبرقی خوب

هر دستگاهی باید دارای ویژگی ها و قابلیت هایی باشد که رضایت کاربران را به خوبی جلب کند. جاروبرقی ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و با امکاناتی که دارند می توانند نیازهای اپلیکاتور را کاملا برطرف کنند. مشخصات یک جاروبرقی خوب در زیر ذکر شده است که در آن نگاه دقیق تری به هر یک می اندازیم و راهنمای خرید جاروبرقی را ارائه می دهیم.

قدرت مکش

استفاده از برق

صدای دستگاه

و

حجم کیسه یا مخزن

لوله پاک کن برای تمیز کردن

قطعات تعویضی

قیمت

مواد اولیه بدن

وزن دستگاه

مجهز به سری های مختلف

قدرت مکش

از ویژگی های یک جاروبرقی خوب می توان به قدرت مکش اشاره کرد. قدرت مکش جاروبرقی یکی از ویژگی های مهم آن محسوب می شود. هر چه قدرت مکش دستگاه بیشتر باشد راندمان بیشتری از آن دیده می شود و نظافت و نظافت در نقاط مختلف با راندمان و کارایی بالایی انجام خواهد شد. به طور معمول، قدرت مکش جاروبرقی بین 280 تا 500 وات است. تطبیق پذیری این دستگاه به شما کمک می کند تا انواع سطوح را تمیز کنید. برای تعمیرات جاروبرقی بوش با ما تماس بگیرید.


اگر خانه شما بزرگ است و فرش های زیادی پهن شده است، خرید دستگاه هایی با مکش بالا توصیه می شود. در خانه‌های کوچک که معمولاً کف آن کاشی‌کاری شده و در برخی مناطق فرش پهن است، جاروبرقی‌هایی که قدرت مکش بالایی ندارند نیز ممکن است مفید به نظر برسد.

مصرف برق

مصرف انرژی لوازم خانگی نیز از دیگر نکات مهمی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد. میزان مصرف برق روی بدنه دستگاه درج شده است. اگر می خواهید بدانید این دستگاه چقدر انرژی مصرف می کند، می توانید میزان برق مصرفی دستگاه را در تعرفه برق ضرب کنید و متوجه شوید که هزینه خرید و استفاده از دستگاه چقدر است و در نتیجه هزینه های ثابت خانواده خود را کاهش دهید.

تجهیزات صدا

عنصر مهمی که یک جاروبرقی خوب باید داشته باشد آلودگی صوتی کم است. مشکل برخی جاروبرقی های قدیمی این بود که نویز داشتند. در برخی موارد، وقتی این دستگاه را روشن می کنید، صدایی خارج از آن نمی شنوید، اما نکته ای که باید بدانید این است که هر چه جاروبرقی شما قوی تر باشد، صدای آن بلندتر می شود. یعنی جنسیت وجود دارد.

البته برخی برندها مدل هایی را معرفی کرده اند که صدای زیادی تولید نمی کنند و به نوبه خود قدرت موتور را کاهش نمی دهند. دستگاه هایی که محدوده صدایی بین 71 تا 92 دسی بل دارند از جمله دستگاه هایی هستند که صدای کمتری تولید می کنند. اگر هیچ اطلاعاتی در مورد این ویژگی در دستگاه ثبت نشده است، می توانید از فروشنده بخواهید آن را در حضور شما روشن کند. این حرکت به شما کمک می کند بفهمید صدای جاروبرقی برای فردی که با آن کار می کند آزاردهنده است یا خیر.

فیلتر کنید

فیلتر یکی از قطعاتی است که در زمینه تصفیه هوا در جاروبرقی کار می کند. هر جاروبرقی دارای یک سیستم تصفیه هوا است که مجهز به فیلتری است تا اطمینان حاصل شود که هوای خروجی از دستگاه تا حد امکان عاری از گرد و غبار است. از ویژگی های یک جاروبرقی خوب این است که فیلتر مناسبی دارد. یکی از مدرن ترین فیلترها، فیلتر هپا است. پیش از این، این فیلتر در جاروبرقی های مورد استفاده در صنعت هسته ای یافت می شد، اما از آن زمان به انتخابی موثر برای جاروبرقی های خانگی تبدیل شده است.

فیلترهای هپا از صفحات الیاف شیشه ای نازک و آکاردئون تشکیل شده است. این نوع فیلتر می تواند کوچکترین ذرات گرد و غبار موجود در هوا را جذب کند. این می تواند برای کسانی که آلرژی دارند بسیار مفید باشد. فیلترها با طول عمر متفاوت وارد بازار می شوند. برخی از انواع فیلترها را می توان سالانه تعویض کرد، در حالی که برخی دیگر باید به طور منظم و چندین بار در سال تعویض شوند. یکی از اطلاعات درج شده بر روی بدنه دستگاه، مدل فیلتر است.

با استفاده از مدل، نوع تحلیل و زمان مفید و مفید بودن آن را خواهید دانست. اگر به دنبال راه هایی برای استفاده و نگهداری از جارو شارژی هستید، می توانید مقاله نحوه استفاده از جارو شارژی را دنبال کنید.

حجم کیسه یا مخزن

یکی دیگر از قسمت های مهم جاروبرقی کیسه یا مخزن آن است. خاک و زباله های جمع آوری شده توسط این دستگاه وارد این قسمت شده و در آنجا باقی می ماند. مخازن با ظرفیت ها و اندازه های مختلف ساخته شده و در داخل این دستگاه جای می گیرند. به طور معمول، هرچه ظرفیت این مخزن بیشتر باشد، تخلیه آن در طول یک ماه آسانتر خواهد بود.

اگر خانه ای که در آن زندگی می کنید بزرگ است یا مهمانان زیادی دارید که رفت و آمد می کنند، توصیه می کنیم وسیله ای بخرید که مخزن بزرگی دارد و به راحتی جابه جا می شود. جاروبرقی های خانگی معمولا بین 1.5 تا 5 لیتر ظرفیت دارند. اگر اطلاعات مخزن در دستگاه گنجانده نشده است، تخمین بصری حجم آن توصیه می شود.

یکی دیگر از ویژگی هایی که در برخی جاروبرقی ها یافت می شود، قابلیت فشرده سازی زباله های جمع آوری شده توسط این دستگاه است. با این مزیت، نیازی به تخلیه مخزن دستگاه در فواصل زمانی کوتاه نیست.

به جاروبرقی پمپ می کند

برخی از لوله های جاروبرقی دو تکه هستند و برخی دیگر معمولاً تلسکوپی هستند. گزینه دوم معمولا کارایی بالاتری را نشان می دهد. بهتر است دستگاه های مجهز به لوله مکش فلزی آلومینیومی خریداری کنید تا این قسمت مهم و جدایی ناپذیر جاروبرقی به راحتی آسیب نبیند. دستگاه های مجهز به این ویژگی دارای بالاترین قدرت مکش هستند و خلاء با بالاترین راندمان عمل می کند.

قطعات یدکی

جاروبرقی یکی از پرمصرف ترین وسایل برقی است که گاهی ممکن است به دلیل استفاده نادرست قسمتی از آن خراب شود. در صورت تعویض قطعات دستگاه خریداری شده به راحتی می توانید قطعه نو خریداری کنید و در صورت خرابی به راحتی آن را تعویض کنید. راندمان جاروبرقی کاهش نمی یابد و مجبور به خرید دستگاه جدید نخواهید بود.

البته ذکر این نکته ضروری است که برخی از قطعات قابل تعویض نیستند و این یکی از مشکلات این دستگاه برقی است. به همین دلیل، انتخاب یک جاروبرقی خانگی که قطعات آن به راحتی در بازار داخلی موجود است، مفید است. پیدا کردن قطعات یدکی برندهای داخلی بسیار راحت تر از قطعات یدکی برندهای خارجی است و این یک مزیت است.

قیمت

قیمت مناسب این دستگاه را می توان یک پاک کننده باکیفیت دانست. هزینه وسایل الکترونیکی برای همه ما اولویت است. اکثر افراد وقتی قصد خرید وسیله ای مانند ماشین لباسشویی را دارند، ابتدا روی قیمت آن تمرکز می کنند و سپس به سراغ گزینه ها و ویژگی های دیگر می روند. البته ممکن است این ایده درستی نباشد، اما به دلیل فشارهای مالی که بسیاری از مردم دارند، علاقه طبیعی است.

عوامل مختلفی بر قیمت این دستگاه تاثیر می گذارد. مثلاً اگر بدن نیرو یا قدرت بیشتری داشته باشد و شیردهی داشته باشد، قیمتی که به آن فکر می کنند افزایش می یابد. گزینه ها و مزایای موجود نیز عوامل دیگری هستند که بر قیمت تأثیر می گذارند. جاروبرقی هایی که ویژگی ها و خدمات اضافی را ارائه می دهند با قیمت بالاتری فروخته می شوند. البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که همیشه گران ترین، بهترین کیفیت نیست.

برای خرید بهترین تجهیزات، بودجه خود و انتظارات خود از تجهیزات را بدانید تا بتوانید تجهیزات مناسب و موثری را خریداری کنید.

مواد اصلی بدنه

این ساز معمولاً روی زمین کشیده می شود و به همین دلیل معمولاً بدنه آن آسیب دیده یا خراشیده می شود. اگرچه طراحی این دستگاه تاثیری در عملکرد آن ندارد، اما برای برخی از خانم ها زیبایی و مرتب بودن وسیله ای که استفاده می کنند بسیار مهم است. اگر بدنه جاروبرقی از فلز مقاوم ساخته شده باشد، این احتمال وجود دارد که در اثر برخورد با موانعی مانند پایه مبل یا دیوار، آسیبی به آن وارد نشود.

آهنگ ای بی خبر از حال من خون میچکد از بال من

متن آهنگ علی زند وکیلی ای بی خبر از حال من

ﺗﻮ آن ﻏﻤﻰ ﻛﻪ ﺧﻮن ﭼﻜﻴﺪه در ﺟﺎﻣﺖ

ﺟﻬﻨﻤﻰ ﺳﺖ ﻣﻴﺎن ﻗﻠﺐ آراﻣﺖ

ﻣﺮا ﻣﺒﺮ ﺑﻪ ﺳﺮزﻣﻴﻦ ﺑﺪ ﻧﺎﻣﺖ

ﺑﻪ ﮔﻮﺷﻪ ی ﺳﻜﻮت ﺑﻰ ﺳﺮاﻧﺠﺎﻣﺖ

ﺗﻮ آن ﻏﻤﻰ ﻛﻪ ﺧﻨﺪه ﺑﺮ ﻟﺒﺖ داری

ﺑﻪ ﺻﻮرﺗﺖ ﻧﻘﺎب ﻣﻌﺮﻓﺖ داری

ﺑﻪ ﺟﺰ ﺑﻐﺾ ﺑﮕﻮ ﭼﻪ در دﻟﺖ داری

ﺑﻰ ﻋﺸﻖ ﭼﮕﻮﻧﻪ اﻣﻨﻴﺖ داری

ای ﺑﻰ ﺧﺒﺮ از ﺣﺎل ﻣﻦ

ﺧﻮن ﻣﻰ ﭼﻜﺪ از ﺑﺎل ﻣﻦ

ﺑﻪ ﻗﻠﺐ ﺧﻮد ﺑﺪﻫﻜﺎرم

ﭼﻪ ﺣﺎل ﻧﺎﺧﻮﺷﻰ دارم

آه ای دل دﻟﮕﻴﺮ ﻣﻦ

ای آه داﻣﻨﮕﻴﺮ ﻣﻦ

ﻣﺮا ﺑﮕﻴﺮ از اﻳﻦ ﺗﻜﺮار

ﺑﻪ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﻫﺎ ﺑﺴﭙﺎر

دﻳﺪم ﻓﺮﺷﺘﻪ ی ﻋﺬاﺑﻢ را

ﺟﻮاب اﻧﺘﺨﺎﺑﻢ را

ﺟﻨﻮن ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺧﻮاﺑﻢ را

دﻳﺪم ﻣﻴﺎن ﺷﻌﻠﻪ رﻗﺼﻴﺪم

ﻣﻴﺎن ﮔﺮﻳﻪ ﺧﻨﺪﻳﺪم

وﻟﻰ ﺗﻮ را ﻧﺒﺨﺸﻴﺪم

ای ﺑﻰ ﺧﺒﺮ از ﺣﺎل ﻣﻦ

ﺧﻮن ﻣﻰ ﭼﻜﺪ از ﺑﺎل ﻣﻦ

ﺑﻪ ﻗﻠﺐ ﺧﻮد ﺑﺪﻫﻜﺎرم

ﭼﻪ ﺣﺎل ﻧﺎﺧﻮﺷﻰ دارم

آه ای دل دﻟﮕﻴﺮ ﻣﻦ

ای آه داﻣﻨﮕﻴﺮ ﻣﻦ

ﻣﺮا ﺑﮕﻴﺮ از اﻳﻦ ﺗﻜﺮار

ﺑﻪ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﻫﺎ ﺑﺴﭙﺎر


آهنگ ای بی خبر از حال من خون میچکد از بال من

4 دلیلی که ماشین ظرفشویی شما صدا می دهد که نمی دانستید!


در مقاله بعدی زمزمه ماشین ظرفشویی و صداهایی مانند سوت یا خش خش. در مورد علل صداهای بلند در ماشین ظرفشویی بحث کنید. چهار علت اصلی ایجاد صدای ماشین ظرفشویی به طور کامل توضیح داده شده است و در پایان به دلایل این گونه صداها و صدای خش خش ماشین ظرفشویی توجه کرده ایم.

یکی از رایج ترین مشکلات ماشین ظرفشویی که مشتریان اغلب در مورد آن با ما تماس می گیرند صدای ماشین ظرفشویی بوش، ال جی، سامسونگ و ... است. آنها از سوت زدن یا صداهای غیرطبیعی مانند گریه شکایت زیادی دارند. و آیا این مشکل نشان دهنده مشکل بزرگتر است؟ یا نه؟ چه زمانی صدا خیلی بلند می شود و باید اقدام کرد؟ اگر می خواهید اولین اطلاعات موثق در این زمینه را به دست آورید، با خدمات بوش همراه باشید.


تشخیص و تعمیر صدای ماشین ظرفشویی

بیشتر موارد صدای اضافی و ناخوشایند ماشین ظرفشویی مربوط به مشکلات قطعات داخلی است. برای رفع مشکل کافی است قطعات داخل ماشین ظرفشویی را بررسی کنید و در صورت وجود مشکل، مشکل را برطرف کنید.

از آنجایی که بازرسی و تعمیر برخی از قطعات ممکن است دشوار باشد، اگر راهنمای نظری ما ناموفق باشد، می توانید از مشاوره رایگان یک پزشک تعمیر استفاده کنید. برای تعمیر ماشین ظرفشویی بوش یا هر برند دیگری که استفاده می کنید؛ با مشاورین ما تماس بگیرید و در صورت نیاز در همان روز پس از ثبت درخواست متخصص با برند تجهیزات شما را به منزل شما اعزام خواهیم کرد.

4 دلیل صدای ماشین ظرفشویی را دریابید!

در این صورت برای یافتن دلیل صدای ماشین ظرفشویی سامسونگ و ال جی و ... بهتر است صدای ماشین ظرفشویی را با دقت گوش کنید و ببینید صدا از کدام قسمت می آید. دلایل ایجاد صدای ماشین ظرفشویی به شرح زیر است:

1. خرابی پمپ و صدای خش خش

اولین علامت خرابی پمپ سامپ صدای سوت موتور پمپ شماست. از آنجایی که پمپ تخلیه جزء مهمی از این دستگاه است، باید در اسرع وقت نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید. پمپ. تخلیه در دیواره پمپ اتفاق می افتد. برای عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی، مراحل زیر را با دقت انجام دهید:

پمپ تخلیه را روی ماشین ظرفشویی خود قرار دهید و اگر چیزی گیر کرده داخل ماشین ظرفشویی خود را جدا کنید، معمولاً یک تکه شیشه یا فلز داخل ماشین ظرفشویی گیر کرده است.

ممکن است این اجسام خارجی پروانه را گرفته و صدایی جدی در ماشین ظرفشویی ایجاد کرده باشد.

اگر جسم خارجی در پمپ تخلیه وجود نداشته باشد، پمپ تخلیه آسیب دیده و ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. در نتیجه اگر مشکل جدی و مربوط به خرابی پمپ است، بهتر است با تعمیرکار و تعمیرکار ماشین ظرفشویی مجرب تماس بگیرید.

2. علت احتمالی خرابی بازوی اسپری است

یکی از دلایل صدای ماشین ظرفشویی سامسونگ ممکن است نقص در بازوی اسپری باشد. در اینجا نیز بهتر است بازوی اسپری را بررسی کرده و با دست بچرخانید تا حرکات آن کنترل شود. دلیل صدای اضافی و آزاردهنده ماشین ظرفشویی شما ممکن است تماس بازوی اسپری با ظروف باشد. در این صورت باید بررسی کنید که بازوی اسپری شل نباشد و به درستی روی محور خود بچرخد.

3. مشکل لولاهای صدای کثیف

Yataghan قطعه مکانیکی ماشین ظرفشویی است که از پلاستیک ساخته شده و در بازوی اسپری تعبیه شده است. اما اگر علت صدای ماشین ظرفشویی ال جی شما مشکل یاطاقان است، باید قدم به قدم برای تعمیر آن اقدام کنید.

برای اطمینان از اینکه مشکل این است که میله فقط سمپاش را می چرخاند، پس اگر نمی تواند آزادانه حرکت کند، حلقه میله مشکل دارد و ممکن است نیاز به تعمیر و تعویض داشته باشد.

تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی در منزل با عیب یابی دقیق و تخصصی علت صدای ماشین ظرفشویی با حضور شما انجام می شود. آن را بخواهید تا بهترین و با تجربه ترین متخصص را به خانه شما بفرستیم.

4. صدای بیرون آمدن هواپیما از ماشین ظرفشویی!

بسته به عملکرد ماشین ظرفشویی، ابتدا پمپ شروع به کار می کند و پس از شروع آب، صدای ارتعاشی به اندازه کافی بلند است که صفحه ای صوتی روی صفحه ایجاد می کند.

اگر در هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی متوجه صدای غیرعادی شدید، گاهی صدا کم و گاهی زیاد است، ممکن است دستگاه معیوب باشد و برای تعمیر دستگاه معیوب که قلب دستگاه است. ، لازم است از یک تعمیرکار مطمئن برای تعمیر ظرفشویی بوش کمک بگیرید.


دلیل سر و صدا در ماشین لباسشویی

یکی از شایع ترین دلایل قدیمی بودن ماشین ظرفشویی صدای زوزه است. اگر هنگام کار دستگاه این صدا را می شنوید، ممکن است به دلایلی مرتبط باشد که در زیر به آن اشاره می کنیم:

خرابی پمپ ماشین ظرفشویی

پمپ یکی از قطعات اصلی ماشین ظرفشویی است که با کمک بازوی اسپری عملکرد تخلیه ماشین ظرفشویی را به حرکت در می آورد، قطعات داخلی در شیر ماشین ظرفشویی گیر می کند یا ضایعات مواد غذایی و زباله جمع می شود. ممکن است صدای جیرجیر باشد، بنابراین پمپ باید تعویض شود. خودت بفهمی

مشکل بازوی اسپری

از کار افتادن اسپری نیز می تواند یکی از دلایل گریه باشد.

دلایل صدای سوت ماشین ظرفشویی

از آنجایی که هر روز بر تعداد کاربران ماشین ظرفشویی افزوده می شود، تعدادی از مشکلات رایج به طور مداوم توسط مشتریان مطرح می شود که یکی از این مشکلات صدای خش خش بلند ماشین ظرفشویی است که می تواند ناشی از موارد زیر باشد:

اولین دلیل ممکن است شکستن ظرف در ماشین ظرفشویی باشد. در این حالت قسمت شکسته صفحه در پمپ تخلیه گیر کرده و صدای خش خش بلندی از ماشین ظرفشویی به گوش می رسد. در این حالت ماشین ظرفشویی باید خاموش شود. و حذف شد قطعات گیر کرده در داخل پمپ تخلیه تمیز کنید.

قبلاً گفتیم که نصب نادرست ماشین ظرفشویی می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند. یکی از این مشکلات جدی، صدای جیر جیر ماشین ظرفشویی است، بنابراین بهتر است نصب و راه اندازی حرفه ای ماشین ظرفشویی خود را به تعمیرکار متخصص بسپارید.

دلایل صدای ماشین ظرفشویی

در برخی موارد صدایی از ماشین ظرفشویی بوش، ال جی، سامسونگ شنیده می شود و دستگاه از کار می افتد، بنابراین دلیل صدای ماشین ظرفشویی شما ممکن است مربوط به تخلیه نشدن ماشین ظرفشویی یا اشکال در شیر برقی باشد. شیر، قسمت هیدرواستات و لوله های ورودی آب.

اگر دستگاه شما مشکل زهکشی دارد، باید درب دستگاه را بررسی کنید، از بسته بودن کامل درب و فعال بودن کامل کلیدهای درب اطمینان حاصل کنید و اگر درب بسته نشد، اجزای درب مانند میله ها، درها را بررسی کنید. . لولا و سوئیچ درب. برای عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی خود با ما تماس بگیرید.

آهنگ جدید محمد لطفی به نام «اسم»

متن آهنگ محمد لطفی اسم

یه چی تو اسم تو هست که


نفس من به تو وصله


هرجا باشم کافیه اسمت بیاد حالم عوض شه


همه چی قبل تو بد بود کی منو انقد بلد بود


تازه فهمیدم همه حسای قبل از تو غلط بود


رگ خواب دلم دست هیشکی جز تو نیست که


بمیرم نمیذارم یه شب چشم تو خیس شه


تو تمام منی نمیدونی یعنی


تو جدا شی ازم میگیره نفسم خود قلب منی


کو تا پیدا شه یکی مقل تو واسم


مثل تو باشه نفسش بره واسم


دلم تنگته الان نفسم لنگته هوا


همه دنیام اگه نخواد من تورو میخوام قد چشام


رگ خواب دلم دست هیشکی جز تو نیست که


بمیرم نمیذارم یه شب چشم تو خیس شه


تو تمام منی نمیدونی یعنی


تو جدا شی ازم میگیره نفسم خود قلب منی

https://musicdel.ir/%D8%A7%D8%B3%D9%85-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D9%84%D8%B7%D9%81%DB%8C/

هر آنچه باید در مورد صحبت کردن و تجلی کردن بدانید!


گاهی برای پادکست ها، کتاب های صوتی، تیزرهای فیلم و بازرگانی، صوت نرم افزار، احوالپرسی و ... نیاز به صدای گرم و مناسب داریم. در این مقاله از زهرا شیراحمدی سعی می کنیم هر آنچه که در مورد سخنرانی باید بدانید را ارائه کنیم.

انتقال هر پیامی با صدای انسان، اثربخشی آن را چند برابر می کند. اما برای موفقیت بیشتر در این زمینه، شناخت کامل آن و ارزیابی صحیح گوینده، متخصص صدا، میکس و مستر ضروری است. با توجه به اهمیت ارتباط گفتاری در حوزه ارتباطات انسانی، مهارت های گفتاری را می توان به عنوان عاملی تاثیرگذار در این زمینه به شمار آورد. در حالی که بسیاری از موارد مانند نوع صدا، ژنتیک و خدادادی از نقاط قوت یک گوینده به حساب می آیند، اما تکنیک بیان، سبک صحبت کردن و سبک صحبت کردن مهارت هایی هستند که با تمرین و تمرین به دست می آیند و تقویت می شوند. بسیاری از شرکت ها نیز برای تاکید بر نقش ارتباط صوتی با مردم نیاز به استخدام یک سخنگوی دارند.

گوینده چیست؟

Speaking به معنای امروزی واژه ای نسبتاً جدید است که حدود 70 سال پیش با پیدایش و گسترش «رادیو» به فرهنگ لغات فارسی اضافه شد. در فرهنگ‌ها و فرهنگ‌های پیشین، سخن گفتن به معنای گفتار، کلام، آواز، قوالی، داستان سرایی، آواز، شعر و غیره بوده است. موضوعی که بیش از هزار سال است در آثار ادبی، متون کهن، شعر و فرهنگ فارسی زبانان جامعه ایران به همین معنا ظاهر می شود.

Speaking در یک کاربرد حرفه ای و مدرن عبارت است از: فرآیند تبدیل افکار گفتاری یا نوشتاری به کلمات و عبارات معنادار و انتقال آنها به مخاطب به شیوه ای هنرمندانه.

متقاضیان

امروزه به ویژه در دنیای ارتباطات و رسانه، صدا و سیما به عنوان یک حرفه جذاب مورد تحسین و ارزش قرار می گیرد و در کنار رشته های مشابه مانند گزارشگری، بازیگری، دوبله و اجرا، توجه بسیاری از مخاطبان رادیو و تلویزیون را به خود جلب کرده است. مراکز و گویندگان ماهر خساد سال ها به عنوان شخصیت محبوب مخاطبان رسانه مورد احترام و توجه بود. امروزه تعداد زیادی از ابزارها و ابزارهای ارتباطی فردی و جمعی، میلیون‌ها پیام خواسته یا ناخواسته را در گوشه و کنار جهان به سمت اهداف خود می‌فرستند و هر یک به نحوی بر افکار عمومی مردم تأثیر می‌گذارند. شکی نیست که در چنین بازار عظیم نوآوری و جذابیت و انبوه پیام های رنگارنگ، هر یک از بخش های کلیدی در سازمان های رسانه ای و ارتباطات ارزش های خاص خود را دارند. اما آنچه در این میان مهمتر به نظر می رسد، نقش و شخصیت هنری و فرهنگی برخی از عوامل انسانی ارتباط است. یعنی گوینده، مجری، بازیگر، گزارشگر، صداپیشه و خواننده که در انعکاس افکار عمومی تاثیرش در رسانه ها به ویژه صدا و سیما به وضوح نمایان است.

نمایشگاه هنری چیست؟

فن بیان و استفاده موثر از کلمات و کلمات در ارتباط، این کلمات و کلمات برای ایجاد کلمات و کلمات برای معنا بخشیدن به مخاطب طراحی شده اند که بستگی به نحوه استفاده صحیح از آنها دارد. به عبارت دیگر دقیق و متقاعد کننده و متناسب با موقعیت و محیط هر فرد صحبت کنید. همیشه به یاد داشته باشید که طبق قوانین صحبت کنید. با یادگیری این دو راه در هر زمان و مکان ارتباط موثری برقرار می کنیم و ارتباط موثری با اطرافیانمان برقرار می کنیم.

تکنیک های خوب گفتاری عبارتند از: تلفظ و تلفظ صحیح کلمات، استفاده صحیح از دستور زبان مانند مودبانه و محترمانه، اجتناب از کلماتی که تاثیر کلمات را کاهش می دهد. او هم مثل من در حین مکالمه در صحبت کردن یا انجام کارهای زیاد مشکل دارد، واضح و با اعتماد به نفس صحبت می کند، خود را کنترل می کند، از صحبت کردن ابایی ندارد، در غیاب گفتار دل ندارد، گفتار کند، تند و لرزان است. a صدا خسته کننده نیست، حالت و حالت چهره و سایر جنبه های ارتباط غیرکلامی است و روش بیان استفاده صحیح از ابزارهایی است که به انتقال اطلاعات به شنونده کمک می کند.

ارتباط موفق و مشارکت اجتماعی یکی از استعدادهایی است که به میزان بهره مندی شما از مهارت های گفتاری و بهبود مهارت های گفتاری بستگی دارد.

کاربردهای بیان چیست؟

ذهن آگاهی به طور گسترده در زمینه های مختلفی استفاده می شود، از جمله:

سخنرانی و حضور در جمع

صحبت کردن و بازیگری

مشاوران و روانشناسان

وکیل

در طول مصاحبه یا معرفی خود در برنامه های مختلف

در جلسات، استخدام و سمینارها

زمان انجام و صحبت با دوستان است

برای حفظ حقش

در زندگی احساسات مناسب را بخواهید

نکات مهم در تکنیک ارائه خوب چیست؟

یک نکته مهم تعیین ویژگی های شخصی شماست.

برای هر سخنرانی کامل باید ابتدا ویژگی های فردی خود را بشناسیم و ثانیاً پس از شناسایی ویژگی های فردی، ویژگی های مخاطب را شناسایی کنیم.

هر فرد سخنگو یک سری ویژگی دارد که می تواند در گفتار او موثر باشد. این ویژگی ها عبارتند از: لباس مناسب، ظاهر مناسب، لحن صدا، زبان بدن، اعتماد به نفس، قاطعیت و دسترسی به اطلاعات کافی.

داشتن یک پوشش مناسب به گونه ای که مرتب و مرتب باشد و همچنین باید مناسب گروهی باشد که در آن حضور دارید. بسیاری از افراد فکر می کنند لباس مناسب برای مردان کت و شلوار یکدست است، در حالی که اصلا اینطور نیست. هر مکان و هر گروهی لباس مناسب خود را دارد و این هنر و خلاقیت به خود فرد بستگی دارد که چگونه لباسی را برای خود انتخاب کند که مناسب آن گروه باشد.

چهره همه اطلاعات زیادی را نشان می دهد، فکر نکنید همه باید زیبا باشند، بلکه زیبایی باید در اولویت باشد. صرف نظر از اینکه چگونه به نظر می رسید، می توانید تأثیر قابل توجهی در بیان خود داشته باشید.

نکته دیگر لحن صداست که با اینکه رسا و رسا است اما تاثیر زیادی در مکالمه دارد. بسیاری از افراد همچنین در دوران کودکی لحن صدای خود را توسعه می دهند. صدای بسیار آرام در هر موقعیت دیگری آرام خواهد بود. چنین افرادی را به دلیل کندی گفتار، افرادی با اعتماد به نفس پایین می نامند و اهمیت کلامی آنها دیده نمی شود. برای حل این مشکل باید بهترین راه حل را انتخاب کنید و راه حل این است که صدای خود را ضبط کرده و با صدای اطرافیان خود مقایسه کنید.

نکته دیگری که باید در نظر گرفت زبان بدن است که بیشتر از زبان سر کار می کند و همچنین صمیمانه تر است. مخاطب نه تنها به کلمات گوش می دهد، بلکه چیزی که دریافت می کند سیگنال بدنی است که از گوینده دریافت می کند که ناآگاهانه تأثیر زیادی دارد.

انواع صدا در گفتار و اجرا

بر اساس طبقه بندی کلی، صداهای انسان به سه دسته تقسیم می شود: سینه، صدا و گلو. همانطور که می دانیم صدای انسان پس از طی چند مرحله و خروج از یک سیستم پیچیده و خروج هوا از ریه ها ایجاد می شود. به دلیل این عامل، وقتی عمل تنفس انجام می دهیم یا هوا را به داخل ریه می کشیم، نمی توانیم صحبت کنیم. هوای استنشاق شده از حنجره فرد عبور می کند و سپس با تارهای صوتی برخورد می کند و به ارتعاش در می آید. سپس از حفره های دیگر مانند گلو، دهان و بینی عبور می کند. این عامل باعث تقویت صداها و رسیدن به بلندی یا طنین می شود. در نهایت صداهای ایجاد شده با زبان، دندان ها، لب ها و ... تماس پیدا می کند و حروف شنیده می شوند. با اتصال حروف جملات تشکیل می شود.

بلندگو

یکی از عوامل درک صدا و الگوهای گفتار، شکل صدا و شکل فرد است

اشکال صدا در گفتار و عمل.

واضح است که همه مشاغل نیازمند افرادی هستند که در همان زمینه متخصص باشند. برای تبدیل شدن به یک مجری حرفه ای، شناخت جنسیت، نوع و ویژگی های آن ضروری است.

dengbilind

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در این قسمت باید به آن اشاره کرد، میزان صدا است. بلندی در واقع به شدت صدایی که می شنوید اشاره دارد. به عبارت دیگر بلندی به این معناست که آیا می توانید صدای گوینده را بشنوید یا صدای او آرام و آهسته به نظر می رسد.

بلندی صدای شما هنگام صحبت کردن بستگی به فشار هوای خروج از ریه ها و ورود به حنجره دارد و به تنگی تارهای صوتی شما مربوط می شود. در این حالت هر چه فشار هوا بیشتر باشد و بر روی تارهای صوتی تاثیر بیشتری داشته باشد، صدای مورد نظر بالاتر می رود.

هنگامی که فشار هوا کم است و صدا و شدت برخورد تارهای صوتی نیز کمتر می شود، صدایی که به گوش ما می رسد کندتر و آرام تر می شود. یکی از مهم ترین نکات هنگام صحبت و اجرا این است که فریاد نزنید. زیرا در این حالت از صدا به درستی استفاده نمی شود و شدت بالای برخورد بین تارهای صوتی منجر به آسیب به حنجره و تارهای صوتی می شود.

صدای صدا

یکی دیگر از ویژگی های صدا در گفتار برای گویندگی دکلمه، زیر و بمی آن است. به طور کلی، این به این معنی است که صدا نازک است. این نوع صدا مخصوص بانوان است. بم صدای تک نیز به معنای ضخامت و صدای مردانه آن است.


به طور کلی، هر چه تارهای صوتی بلندتر و ضخیم تر باشد، صدا بلندتر است. بنابراین، اگر می خواهید صدای شما در هنگام صحبت کردن آرام تر باشد، باید طول تارهای صوتی خود را افزایش دهید. در این صورت ضخامت آن کمتر می شود و صدا کمتر و نازک تر به نظر می رسد. با این حال، تارهای صوتی شما را فقط می توان تا حد معینی بلند یا کوتاه کرد.

بلندگوهای حرفه ای با تغییر صدا، تن صدای خود را تغییر می دهند. بنابراین هرچه بیشتر از این ویژگی استفاده کنید، مکالمات شما جذاب تر و جذاب تر می شود. می توانید از کلماتی مانند این استفاده کنید: می توانید افکت های دلخواه را روی کلمات، عبارات و غیره اعمال کنید تا احساسات خاصی را به مخاطب منتقل کنید و تاثیر کلمات خود را افزایش دهید.

تیزر تبلیغاتی چیست؟


تبلیغات به فیلم کوتاهی گفته می شود که هدف آن ارائه محصول، برند، خدمات و یا ... می باشد. کمیک های تجاری در انواع مختلف، اصلی، متحرک و میکس به چند دسته تقسیم می شوند. جوک های تبلیغاتی را می توان در پلتفرم های مختلفی مانند تلویزیون، شبکه های اجتماعی محبوب، وب سایت ها و ... انجام داد.

معنی تیزر به انگلیسی چیست؟

تلفن تلویزیون نیز مانند بسیاری از واژه ها مانند تیزر، پلی استیشن از فارسی و انگلیسی گرفته شده و املای انگلیسی آن تیزر است و املای انگلیسی تیزر تبلیغاتی به این صورت نوشته می شود. بله به جای تیزر اصطلاح تبلیغ هم گفته می شود، البته در دنیا معانی مختلفی دارد، تبلیغ نوشته می شود و آگهی تجاری را تبلیغ تجاری می گویند. اما در ایران از کلمه تیزر به جای پیتزا می گویند "کش لوکمه".

چرا تیزر تبلیغاتی؟

یک سوال مهم برای همه مشاغل به ویژه گوینده رادیو این است: چرا باید یک تیزر تبلیغاتی بسازید؟ اهمیت تیزرهای تبلیغاتی در کسب و کار ما چیست؟ چرا برای ساخت یک فیلم کوتاه پول خرج کنیم؟ چرا برای ساخت تیزر این همه هزینه تولید و پخش پرداختند؟ و بسیاری از این سوالات خب همانطور که می دانید تبلیغات یکی از مهمترین نکات فروش است.

یک ضرب المثل معروف انگلیسی وجود دارد که می گوید اگر 100 دلار برای شروع کسب و کار خود دارید، 99 دلار برای تبلیغات خرج کنید. خب تبلیغات به شکل های مختلفی انجام می شود که ما در اینجا به دو روش سنتی و مدرن دسته بندی کرده ایم. تبلیغات سنتی مثل تبلیغات دست به دست، مثل رستورانی در همسایگی ما که غذای خوب و با قیمت مناسب سرو می کند و وقتی این غذا را دوست داریم به دوستان و آشنایان خود می گوییم که باید به آنجا بروند. یا بروشورهای تبلیغاتی را روی در و دیوار بچسبانیم یا کارت ها و اقلام کارمان را توزیع کنیم. می توانید حرفه ای تری کار کنید و برای تابلوهای تبلیغاتی روی تابلوهای شهری هزینه کنید.

این مدل هزینه کمتری نسبت به تبلیغات امروزی دارد، اما عیب اصلی این است که تبلیغات ما در یک فضای محدود است، به عنوان مثال یک -معرفی آن رستوران به اطرافیانمان مشتریان محدود آن رستوران، یا فقط افرادی از آن منطقه می توانند بروشورهای ما را ببینند. . و کارت ویزیت یا حتی بیلبوردهایی که باید برای آنها هزینه بیشتری بپردازیم، اما افراد کمتری نسبت به تبلیغات امروزی دیده می شوند. در تبلیغات مدرن باید هزینه بیشتری پرداخت کنید، اما نتیجه بسیار سودآورتر از تبلیغات سنتی است. ساخت تیزر تلویزیونی، تیزر رادیویی، تیزر اینستاگرام، تیزر سایت و تیزر برای تمامی بسترهای اینترنتی را تبلیغات مدرن می گویند. (ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام)

اگر در حال انجام یک تیزر تبلیغاتی هستید که قرار است در تلویزیون پخش شود یا به صورت آنلاین ظاهر شود، با یک جامعه بزرگ روبرو هستید. شما محصولی را در شهری مانند تهران تولید می کنید و مشتری محصول شما از شیراز با شما تماس می گیرد. چون تبلیغات گسترده ای را شروع کردید. اگر هزینه تولید و پخش تیزر را بپردازید، بسته به مدلی که تولید می کنید و حجم پخش، ممکن است هزینه بسیار بیشتری نسبت به تبلیغات سنتی بپردازید، اما درصد بیشتری از فروش را دریافت خواهید کرد زیرا تبلیغ شما توسط اکثریت ساکنان کشور و حتی در بسیاری از مدل های حرفه ای در جهان دیده خواهد شد. اعتقاد بر این است که برندهای بزرگی مانند کوکاکولا و پپسی کولا هر ساله مبالغ هنگفتی را برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی و پخش آنها در سراسر جهان خرج می کنند. در مجموع، ما تبلیغات مدرن را برای رشد کسب و کار خود توصیه می کنیم.

ترکیبات مختلف

تیزرها انواع مختلفی دارند که ما آنها را به سه دسته تقسیم می کنیم: تیزرهای فیزیکی، تیزرهای متحرک و تیزرهای ترکیبی.

تیزر تبلیغاتی واقعی: به این می گویند تیزر، که نوعی فیلمبرداری از یک محیط واقعی است، مثلاً فیلمبرداری از خط تولید یک کارخانه، فیلمبرداری از یک دفتر، داستان هایی که مثلاً یک خانواده شاد یک غذای خوشمزه می خورند. غذا و ... در کل در این مدل تیزر هر چیزی که نشان می دهیم واقعی است با ویرایش و صدا.

تیزر تبلیغاتی انیمیشن: همانطور که از نامش پیداست، این یک تیزر انیمیشن است و هیچ فیلمبرداری واقعی انجام نشده است. انواع مختلفی از تیزرهای تبلیغاتی متحرک وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به تیزرهای متحرک سه بعدی، تیزرهای متحرک دو بعدی، موشن گرافیک، استاپ موشن و اینفوگرافیک اشاره کرد.

تریلر تبلیغاتی ترکیبی: ترکیبی از تیزر واقعی و تیزر متحرک را تیزر ترکیبی می نامند. این بدان معناست که ما از مکان‌های واقعی عکس می‌گیریم و سپس با استفاده از نرم‌افزار جلوه‌های ویژه، طرح‌ها و افکت‌های غیرواقعی را به آنها اضافه می‌کنیم. در برخی موارد می توان آنقدر حرفه ای کار کرد که مخاطب از این موضوع غافل شده و تصور کند که نمونه واقعی را می بیند. سینت سایزرها گرانتر از نمونه های اولیه واقعی هستند، اما جالب تر هستند. در مقاله ای با عنوان انواع کمپین های تبلیغاتی در این مورد به تفصیل توضیح داده ایم که مطالعه آن را به شما توصیه می کنم.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

با این حال، پس از شروع کسب و کار خود، باید شروع به ایجاد تبلیغات کوتاه قبل از معرفی محصول یا خدمات خود به بازار کنید. باید بدانید که در دنیای تبلیغات، ایجاد تبلیغات کافی نیست و برای اینکه در این زمینه جای پای محکمی داشته باشید، باید ویدیوهای تبلیغاتی زیادی ایجاد کنید و در بسترهای مختلف رسانه ای کمپین تبلیغاتی ایجاد کنید. برای این کار کافیست با موسسه فیلم خورشید تماس بگیرید و پس از مشاوره کارشناسان ما، با مدیران ما ملاقات کنید و بعد از اینکه همه چیز مطابق میل شما پیش رفت، پس از امضای قرارداد نمی توانید نگران چیز دیگری نباشید، زیرا کار درست را انجام داده اید. داستان. و از این به بعد هنرمندان موسسه خورشید فیلم هستند که به بهترین شکل شروع به ساخت جوک های تبلیغاتی برای شما خواهند کرد. مراحل تولید تبلیغات تک صفحه ای را به طور کامل توضیح داده ایم.

ایده ترویج تبلیغات

یکی از اولین کارهایی که هنگام ایجاد یک تیزر تبلیغاتی باید انجام داد، طوفان فکری در مرحله پیش تولید است. بدون شک می توان گفت که ایده پردازی مهمترین بخش است. اگر این مرحله به درستی انجام شود و بر اساس کار مشتری ایده مناسبی داده شود و تولید به درستی انجام شود، می توان تیزر را یک تیزر خوب نامید. شاید در میان هزاران تبلیغی که دیده ایم، چند تیزر تبلیغاتی را هرگز در ذهن خود فراموش نکنیم. یکی از دلایل اصلی این موضوع، ایده های بسیار جذاب شرکت های سازنده تیزرهای تبلیغاتی است. ایده تیزر تبلیغاتی را در این صفحه بخوانید.

ویژگی های یک تیزر تبلیغاتی خوب

یکی از مهم ترین ویژگی ها ماندن در حافظه بیننده است. مثلاً اگر یک تیزر پنیر جذاب درست کنید و بیننده وقتی به فروشگاه می رود و قفسه پنیر را می بیند با دیدن اسم پنیر شما ناخودآگاه ذهنش به سمت تیزری که دیده می رود و اینجاست که پنیر را از قفسه بردارید داشتن ایده قوی، استفاده از لوکیشن های جذاب، مدل ها و بازیگران خوش تیپ، موسیقی مناسب و جلوه های ویژه کامپیوتری و گویندگی جذاب توسط راوی مجرب از ویژگی های یک تیزر تبلیغاتی خوب است.

نکات مهم تریلر

در ساخت تیزرهای تبلیغاتی باید چندین جنبه مهم را در نظر گرفت. اول اینکه یک تیزر نباید خیلی طولانی یا خیلی کوتاه باشد، به اندازه کافی صحبت کنید، تیزرهای طولانی مخاطب را خسته می کند و تیزرهای کوتاه به سرعت فراموش می شوند. شما باید مهمترین محتوایی را که برای برند شما مهم است در تیزر قرار دهید. از اغراق بپرهیزید و چیزهای غیر ضروری را ذکر نکنید. نکته دیگر این است که بدانید برای کدام منطقه جغرافیایی و منطقه با تریلر کار می کنید، مثلا نمی توانید تریلر ترکی زبان را در شبکه های فارسی پخش کنید و تریلر فارسی زبان در شبکه های ترکی جذاب نیست. سعی کنید با توجه به فرهنگ و رفتار جامعه تیزر بسازید. به نظر می رسد تیزر ساخته شده در قم باید مانند تیزر ساخت مناطق شمالی کشور دارای عناصر مذهبی باشد. از جمله می توان به نسخه مناسب اشاره کرد، یک تیزر خوب نباید گران باشد. ارزش ساخت تیزر متناسب با بودجه و برند شما را دارد، لازم نیست برای تبلیغ یک محصول کوچک هزینه زیادی صرف کنید و با ایده درست می توانید از هزینه های کوچک جلوگیری کنید. برای مشاهده نکات مهم برای ساخت تیزر اینجا کلیک کنید.

نرم افزار ساخت تیزر

برای ساخت تیزر در دپارتمان پست پروداکشن می توان از نرم افزارهای متعددی استفاده کرد که مهمترین آنها مجموعه کامل ادوبی است مانند پریمیر، افتر افکت، تری دی مکس، فتوشاپ، ایلاستریتور و مایا، کرل دراو، تای دارای استفاده شده است. Cinema Four Day، Edios و Sound Four و غیره. گاهی اوقات برخی از این نرم افزارها برای ایجاد یک تیزر ارزان شروع به کار می کنند، اما اگر از همه این نرم افزارها استفاده کنید، می توانید نتیجه بهتری بگیرید. برای مشاهده نرم افزار کلیپ و تیزر ما به صفحه ما مراجعه کنید.

درآمد حاصل از تیزرهای تبلیغاتی

برای بسیاری از علاقمندان به ساخت آژانس های تبلیغاتی، آژانس های تبلیغاتی، این سوال پیش می آید که میزان درآمد حاصل از تیزرهای تبلیغاتی چقدر است. بستگی به ماهیت کار شما و سرمایه گذاری شما در این تجارت دارد. درآمد آژانس های تبلیغاتی متفاوت است و برخی از آژانس ها درآمد بالایی و برخی کمتر دارند. مهمترین نکته برای کسب بالاترین درآمد در این زمینه میزان رضایت مشتری و داشتن سبدی قوی برای جذب مشتریان جدید است. درآمد تیزرها را در صفحه دیگری به تفصیل توضیح داده ایم

آموزش ساخت تیزر

یادگیری گویندگی ویدیو تبلیغاتی زهرا شیراحمدی نیاز به مهارت های هنری و سینمایی دارد. شما اصول اولیه فیلم را می دانید و از تکنیک های فیلم آگاه هستید. اگر به فیلمبرداری علاقه دارید، باید با نورپردازی و درک دوربین ها و لنزهای دیفرانسیل آشنا شوید. اگر می خواهید در زمینه ایده پردازی فعالیت کنید باید کتاب های فیلمنامه نویسی و نمایشنامه تئاتر را مطالعه کنید و اگر به تدوین و جلوه های ویژه علاقه دارید فیلم های آموزشی این نرم افزار را مشاهده کنید. خبر خوب موسسه خورشید فیلم این است که دانشجویان علاقه مند را به عنوان کارآموز در همه زمینه ها استخدام می کنند.

آهنگ جدید پازل بند به نام «چه رویاهایی رو که با هم بافتیم»

متن آهنگ چه رویاهایی رو که با هم بافتیم پازل بند


چه رویاهایی رو که با هم بافتیم اون همه خاطراتو با هم ساختیم!♫!

من و تو زندگیمونو به هم باختیم به هم باختیم!♫!


آهنگ جدید پازل بند به نام «چه رویاهایی رو که با هم بافتیم»

30 راه عالی برای افزایش فالوور اینستاگرام


برخیها بهعلت نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه، به اشتباه گمان میکنند که این فالوورهای فیک در واقع انسان نیستند؛ اما باید دقت نمود که فالوورهای غیر واقعی فالوورهایی هستند که فعالیت ندارند و یا فعالیتشان خیلی کم است. فالوورهای روح، نام دیگری است که به فالوورهای فیک و غیرواقعی گفته میشود. یکی دیگر از فوتبالیست هایی که دارای تعداد زیادی فالوور است، ستاره برزیلی تیم پاری سن ژرمن است که با تعداد 167 میلیون فالوور در رتبه چهارم بین ورزشکاران قرار دارد. ستاره سینمای کشور ایران با 7میلیون فالوور، همان گونه پس از رامبد جوان و بهنوش بختیاری و الناز شاکردوست، پرفالوور ترین صفحه اینستاگرام ایران را در اختیار دارد و سلنا گومز و کریس رونالدو، با بیش از ۱۳۰ میلیون بیننده، پر فالوور ترین صفحات اینستاگرام رابه خود اختصاص داده اند. علاوه بر حرفه ورزشی وی، یکی دیگر از دلایلی که باعث شده است این شخص دارای 175 میلیون فالوور در اینستاگرام باشد، این است که همسر وی آنوشکا شارما یکی از بازیگران معروف در بالیوود است. استفاده از همه این نکات برای نوشتن یک متن یا کپشن جذاب، بسیار حیاتی و مهم است. ما در راز به شما کمک میکنیم تا با استفاده از این روشها و روشهای کاربردیترِ دیگر، فالوورهایتان را افزایش داده و کسبوکارتان را رونق دهید. با استفاده از روشهای زیر میتوان فالوورهای فیک و واقعی را تشخیص داده و تفاوت بین آنها را متوجه شد. حتی آنها در اینستاگرام خود با محصولات و هدایایی که من داده بودن استوری هایی را گذاشتند و از تجارب خود در این رویدادها گفتند. در این مقاله برخی از بهترین وب سایتها در این زمینه را به شما معرفی میکنیم تا بتوانید از خدمات باکیفیت آنها در راستای شناساندن خود یا کسب و کارتان به دنیا بهرهمند شوید.

بله دیجی ممبر، متضمن ارسال بهترین و باکیفیت ترین لایک اینستاگرام برای پست (عکس ، ویدیو) شما است. ب نظرم بهترین لقب هستش و ب اسمت هم خیلی میاد. اکانتهایی که بهعنوان اکانت فیک به فعالیت خود در اینستاگرام ادامه میدهند، معمولا تعداد افراد زیادی را دنبال میکنند اما تعداد افرادی که آنها را دنبال میکنند خیلی کمتر است. تا در ادامه بتوانند به کمک تبلیغ یا تبادل کردن و دیگر راه ها، تعداد فالوور های ارگانیک و واقعی پیج خود را افزایش دهند. این بازیکن دارای 48 میلیون فالوور در اینستاگرام است که در رده هشتم در بین پیج های ورزشی با تعداد فالورر بالا قرار دارد. اولین پیجی که در بین ورزشکاران از تعداد بالایی فالوور برخوردار است، پیج ستاره پرتغالی حال حاضر تیم منچستر یونایتد است که دارای 370 میلیون فالوور در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. ستاره انگلیسی که چندین سال است دیگر در میادین فوتبال حضور ندارد، مورد بعدی است. وقتی که پیج شما تعداد فالوورهای زیادی داشته باشد مانند این است که فروشگاه شما مشتریان زیادی داشته باشد. خرید فالوور اینستاگرام یکی از روش های افزایش فالوور پیج های اینستاگرامی است. از دیگر روشهای افزایش تعداد فالوور، خرید فالوور است. اما نگران نباشید، جز این مورد گزینههای دیگر نیز برای افزایش میزان فالوور -آن هم از نوع واقعیاش- وجود دارد.طبق آمار رسمی، میزان کاربران ایرانی اینستاگرام چیزی حدود ۴۰ میلیون نفر برآورد میشود. دومین پیجی که در بین ورزشکاران دارای تعداد فالوور بالا هست، دوست و رقیب رونالدو است که پس از پیوستن به پاری سن ژرمن تعداد فالوورهای آن جهش چشم گیری داشت و از رتبه 8 به رتبه 3 در تعداد فالورر رسید و هم اکنون با 296 میلیون فالوور، سومین شخص در کل شبکه اجتماعی اینستاگرام با تعداد فالوور بالاست.

بهترین استفاده برای صاحبان کسب و کارها بهره گیری از امکان کسب درآمد در این برنامه جادویی هست. اما بهترین راهکارها برای افزایش فالوور اینستاگرام رایگان چهها هستند؟ همچنین این شبکه اجتماعی این فرصت را در اختیار افراد قرار میدهد تا به تبلیغ مشاغل خود بپردازند که روش بهصرفه و آسانی برای تبلیغ و رونق تجارت است. همچنین کسانی که شما را فالو میکنند، پستها و استوریهای شما را خواهند دید. به همین دلیل مهم است که از خدمات گروههای معتبر و متخصص در خرید فالوور اینستاگرام استفاده کرد. لازم به ذکر است که شما برای انجام این تبلیغ باید پروفایل صفحه خود را به حالت بیزینس در بیاورید و بعد از آن هدف هایی را هم تعیین کنید. این اکانتها معمولا محتوای کمی را در صفحه خود منتشر میکنند و یا اصلا پستی ندارند؛ مثلا در طی دو سال فقط یک عکس از طریق این اکانت به اشتراک گذاشته میشود. به عنوان مثال 10 هزار عدد فالوور اینستاگرام طی 48 ساعت به اکانت شما اضافه خواهد شد که بین سایر رقبا ، ما دارای بالاترین سرعت انجام سفارش هستیم. از زمان تاسیس تلگرام در سال ۲۰۱۳ توسط پاول دوروف، تلگرام مسیر طولانی و سختی را طی کرده است. اکانتهایی که تعداد فالوور آنها زیاد است، اما فالوورها مشارکت بسیار کمی دارند، نشاندهنده این است که فالوورهای آنها، فالوورهای فیک هستند؛ در نتیجه اکانتی با هزار فالوور و لایک و کامنت بسیار کم، حتما تعدادی فالوور فیک در بین فالوورهای خود دارد. با استفاده از روشهای مختلف مانند فالو کردن دیگران، گذاشتن کامنت مناسب در زیر پست دیگران، تگ کردن و غیره میتوان تعداد فالوورهای زیادی را به دست آورد.

او اکنون در اینستاگرام فالوورهای بسیاری را جذب خودش کرده است و فیلم های بسیار جذابی را از خودش و همسرش در اینستا به اشتراک می گذارد؛ او از طریق اینستاگرام درآمد های زیادی را کسب می کند. برای مثال نوع تبلیغ که اینفلوئنسری باشد یا پیج عمومی پرطرفدار یا پیج اختصاصی خودش یکی از عوامل تعیین کننده قیمت تبلیغات است. با خرید فالوور از این سایت شهرت پیج شما افزایش می یابد و مورد توجه کاربران قرار می گیرید. وبسایت خرید فالوور اینستاگرام همچنین استراتژیهایی را برای افزایش لایک و ویو پیج به صورت ارگانیک و هدفمند فراهم میکند که میتواند به شما با توجه به نیازتان کمک کند. حالا که اینستاگرام قابلیت لایک کردن برای استوریها را فراهم کرده، این الگوریتم هوشمندانهتر و همینطور سختگیرتر از قبل عمل میکند. باید بدانید که هشتگ در اینستاگرام مانند قیفی عمل میکند که مخاطب را به پستهایی با موضوعی که به دنبالشان است میرساند. اگر تعداد فالوورهای شما کم باشد ، ممکن است پست های شما را مشاهده نکند یا حس خوبی نسبت به آنها پیدا نکند! در کنار فالوور خرید لایک و بازدید برای پست ها هم کار منطقی است.افزایش فالوور های یک صفحه در سوشیال مدیا کار کوتاه مدتی نیست و باید صبر کرد. فالوورهای اینستاگرام که دنبالکنندههای شما در این صفحه مجازی هستند، میتوانند واقعی و یا فیک باشند. در این راستا میتوان از روشهای میانبر و کوتاه، مثل خرید فالوور و خرید لایک استفاده کرد. در واقع این فالوورها، معمولا پستها و استوریها را لایک کرده و کامنت میگذارند.

3. به محض اینکه پست گذاشتند، کامنت بگذارید. به کمک ربات اینستاگرام مای ممبر شما می توانید برای پیج تان زمانبندی انتشار محتوا (تقویم محتوایی اینستاگرام) داشته باشید و هر پست را در موقع مناسب خود منتشر کنید تا بهترین نتیجه ی ممکن را بگیرید. پشتیبانی این وبسایت بسیار مشتری مدار و متخصص هستند و همواره سعیشان بر این است که بهترین خدمات ممکن را ارائه کنند. این وبسایت همچنین دارای وبلاگی است که اطلاعات مفیدی در مورد ایجاد کسبوکار آنلاین و افزایش فالوور به صورت ارگانیک در اینستاگرام و تلگرام به شما میدهد. این وبسایت همچنین روباتهای فالووریاب اینستاگرامی هم عرضه میکند که میتواند فرآیند ارسال پیام در دایرکت و یافتن و دنبال کردن فالوورهای هدفمند با حجم بالا را ساده و موثر کند. شناسایی فالوورهای فیک معمولا بسیار ساده است، در حدی که شما میتوانید با دانستن چند معیار ساده اکانت فیک و واقعی را از یکدیگر تشخیص دهید. بله درست شنیدید استوری راز موفقیت پیج های بزرگ است، شما باید در طول روز از استوری های متنوع استفاده کنید و شما اگر هر مدل پیچی که دارید، مثلاً به پیح های بلاگری یا پیج های فروشگاهی یا پیج های خدماتی اگر دارید باید هم استوری های آموزشی هم استوری طنز بگذارید و در لابه لای این ها نیز می توانید محصولات خود را معرفی کنید،شما حداقل و در طول روز چندین استوری بگذارید تا مخاطبان و فالوور های شما با شما تعامل بهتری داشته باشند و با پیج شما تعامل کنند و درگیری بین شما و فالوور های شما پیش بیاید تا اینستاگرام پیج شما را به افراد بیشتری نشان دهد،و در حوزه کاری شما باید با رقبای خود رقابت کنید. باید توجه نمود که تصاویر استفاده شده و پروفایل پیج مورد نظر، باید جذابیت کافی برای مشتری داشته و کاربرپسند باشد؛ بنابراین ساختن پروفیل مناسب و جذاب، ارزش وقت گذاشتن داشته و یک قدم مهم در سرمایهگذاری محسوب میشود.

اگر می خواهید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام جذب کنید، اولین قدم این است که یک توضیح مختصر و در عین حال جذاب برای بیو اینستاگرام خود ایجاد کنید. یکی از معروفترین بازیکنان جهان، اینستاگرام او همان چیزی است که انتظار دارید: عکسهایی از او در حال بازی، نگاهی به زندگی شخصی خودش، و دیدگاه هایش از رویدادهایی که در آن شرکت میکند. قبلاً هم پست گذاشتن مستمر را پیشنهاد می دادند و می گفتند مثلاً هر روز یک دونه پست بگذارید یا در استوری ها هر روز فعالیت داشته باشید، ولی امروز دیگر مثل قبل نیست و ما نمی توانیم همون طور بدون حساب و کتاب جلو برویم، شما قبل از پست گذاری باید در استوری ها به فالوور های خود اطلاع بدهید که در ساعت خاصی می خواهیم این پست راب گذاریم و اگر می خواهید این پست را ببینید همین حالا زنگوله را بزنید و عملیاتی که بعد از گذاشتن پست پیش می آید این است که شما در استوری ها از فالوور های خود درخواست می کنید که پست های شما را لایک کنند و برای دوستان خود ارسال کنند ولی در قبل ما این کارها را معمولاً انجام نمی دادیم و فقط پست به صورت مستمر داشتیم ولی درحال حاضر این کار جواب می دهد ولی تأثیر کمتری نسبت به قبل دارد و این مواردی که به شما گفتیم را انجام دهید تأثیر بیشتری خواهد داشت. در این مقاله می خواهیم به بررسی اهمیت افزایش فالوور اینستاگرام و راه های افزایش فالوور واقعی بپردازیم! برای راه اندازی کسب و کارتان حداقل یک سیستم یا گوشی متصل به اینترنت نیاز دارید اما فقط با راه اندازی کسب و کار، به درآمد نخواهید رسید. قابل پیشبینی بود که اینستاگرام بتواند با جذابیت هاي تصویری و ویدیویی و امکانات فوق العاده اي نظیر هشتگ و لایو و آسانی در اطلاع رسانی مالتی مدیا پیام ها دراین اکو سیستم دیجیتالی، بتواند رقبای سر سختی مثل اسنپ چت را کنار زده و همان گونه در لیست برترین شبکه اجتماعی جهان درکنار واتس آپ قرار بگیرد و همان گونه می توان خلاقیت هاي کسب و کار اینستاگرام را تضمینی برای حفظ بقا آن در روزهای پایانی دهه دوم قرن بیست و یکم دانست.

همه ی اینها سبب داغ تر شدن اوضاع اکو سیستم تجاری اینستاگرام خواهد شد. البته میتوانید بگویید که تلگرام هم تقریبا همین وضعیت را دارد و کانال های تبلیغاتی و تجاری مختلفی در آن فعال هستند. علاوه بر امکان خرید فالوور اینستاگرام، در وبسایت دیجی ممبر میتوانید ممبرهای واقعی و فعال کانال تلگرام را نیز خریداری کنید و کانالهای از پیش ساخته شده را به همراه تعداد زیادی مخاطب خریداری نمایید. فکر کنید شما یک کانال دارید و در تلاش برای افزایش فالوور توییچ آن هستید. برای موفقیت در یک کمپین تجاری، فالورهای یک کانال فقط نباید کمپین رو ببینن. ۱ میلیاردی شدن اینستاگرام درکنار فیسبوک نشان می دهد که همان گونه این استارت آپ رویایی هیجان انگیز که از رهبران جهان تا سلبریتی هاي ورزشی و سینما و موسیقی تا مردم عادی را شیفته تمام عیار خود کرده است و سبک زندگی دیجیتالی انسان هاي روزگار ما را دستخوش تغییرات شگرف نموده، همان گونه برگ هاي برنده زیادی برای رو کردن و حفظ کاربران قدیمی و جذب کاربران جدید دارد. کامنت هاي داغی که هواداران تیم ها زیر آخرین پست هاي اینستاگرام سلبریتی هاي دنیای ورزش و سینما در زمان برگزاری رقابت ها مینویسند، تنور فضای رسانه اي جام جهانی این دوره را داغ تر از دوره قبل کرده است. شاید تولید پست های چند منظوره به گوش شما نخورده باشد، ولی یکی از راهکارهای مهم جذب فالوور اینستاگرام ساخت پست های چند منظوره است، پست های چند منظوره دارای یک سری از ویژگی هایی هستند، مثلاً شما هم در پست آموزش می دهید و هم در پست حالت طنز دارید و هم در پست یکسری از پیام ها را به مخاطب و فالوور های خود می رسانید، معمولاً این پست ها می تواند فالوور را ترغیب کند تا با پست شما تأمل ایجاد کند، مثل لایک کردن یا مثل سیو کردن یا به اشتراک گذاری یا کامنت گذاشتن، که این باعث می شود تعامل پیج شما بالا برود و احتمال این که پست شما به اکسپلور اینستاگرام راه یابد بسیار آسان تر می شود.

کتاب صوتی و مزایای آن برای نویسندگان


در این مقاله در مورد کتاب های صوتی و مزایای آن برای نویسندگان و نویسندگان صحبت خواهیم کرد. با آمدن فناوری‌های جدید، بازار کتاب دائماً در حال تغییر و تحول است. ورود صوت به بازار به خوانندگان، نویسندگان و ناشران راهی منحصر به فرد برای انتشار کتاب داده است. با پلتفرم های محبوب کتاب های صوتی مانند Audible، بازار کتاب های صوتی هر سال در حال رشد است. اگر نویسنده هستید و می‌خواهید از آثار خود بیشترین بهره را ببرید، باید علاوه بر نسخه فیزیکی و الکترونیکی، نسخه صوتی کتاب خود را نیز بسازید. در اینجا چند مزیت بزرگ وجود دارد که باید در نظر بگیرید. با سایت نشر کتاب نارون دانش همراه باشید.

1- به حلقه جدیدی از خوانندگان برسید

کتاب‌های صوتی شیراحمدی سریع‌ترین بخش در حال رشد در صنعت انتشارات الکترونیکی هستند. بر اساس گزارش Good E-Reader، در سال 2017، ایالات متحده به تنهایی بیش از دو و نیم میلیارد دلار فروش کتاب های صوتی داشته است، به طوری که 26 درصد از جمعیت ایالات متحده در طول سال به کتاب های صوتی گوش می دهند. این روند در سطح جهانی نیز مشاهده شد، به طوری که پنج ناشر برتر گزارش دادند که درآمد واحد دیجیتال آنها عمدتاً توسط کتاب‌های صوتی تامین می‌شود. وقتی به دلایل این امر فکر می کنید، به راحتی می توانید متوجه شوید که چرا کتاب های صوتی اینقدر محبوب شده اند.

دلیل اصلی گوش دادن به کتاب های صوتی راحتی است. شما می توانید در هر مکانی به کتاب گوش دهید، هنگام رفت و آمد، ورزش یا انجام تکالیف.

کتاب های صوتی و مزایای آن برای نویسندگان و نویسندگان

برای افرادی که زمان زیادی برای خواندن کتاب های کاغذی یا کتاب های الکترونیکی ندارند، دنبال کردن داستان بسیار آسان تر می شود. کتاب های صوتی نه تنها به دلیل سهولت استفاده از آن ها محبوب هستند. برخی از افراد ترجیح می دهند به خواندن آنها گوش دهند و خواندن داستان برای آنها می تواند تجربه بسیار جذابی باشد.

این بازار به سرعت در حال رشد دلیل کافی برای نویسندگان و ناشران است تا از این روند استفاده کنند. با کتاب‌های صوتی محبوب‌تر و در دسترس‌تر از همیشه، نویسندگان و ناشران می‌توانند کتاب‌های خود را در مقابل چشمان (یا گوش‌های تازه!) نویسندگانی که به صورت فیزیکی منتشر شده‌اند، دریافت کنند. با گسترش دامنه دسترسی خود به بازار کتاب های صوتی، کار خود را در معرض گروه جدیدی از خوانندگان قرار خواهید داد که ممکن است در غیر این صورت هرگز آثار شما را کشف نکرده باشند. بسیاری از افرادی که گوش دادن به کتاب‌های صوتی را انتخاب می‌کنند، فقط به آن قالب پایبند هستند و بعید است که رمان شما را به صورت کتاب الکترونیکی یا فیزیکی بخوانند. پس چرا از این فرصت استفاده نکنید و مخاطبان خود را افزایش ندهید؟

2- بازار کمتر اشباع را هدف قرار دهید

اگرچه بخش کتاب های صوتی همچنان در حال رشد است، اما هنوز به سطح کتاب های فیزیکی نرسیده است و محبوبیت چندانی کسب نکرده است. اما این می تواند فرصت بسیار خوبی برای ورود به این سرزمین توسعه نیافته ایجاد کند.

بازار کتاب های صوتی در حال حاضر بسیار کمتر از بازارهای فیزیکی و کتاب های الکترونیکی اشباع شده است، به این معنی که ناشران و نویسندگان رقابت کمتری برای آثار خود دارند. و کشف بازار کتاب صوتی. به عنوان مثال، در بازارهای بسیار اشباع شده مانند آمازون، یک نویسنده یا ناشر ممکن است در بین کتاب ها و ناشران دیگر گم شود. به لطف کتاب های صوتی، خوانندگان جدید فرصت های بهتری برای کتاب شما پیدا می کنند.

3- پتانسیل درآمد خود را افزایش دهید

در حالی که داشتن منبع درآمد دیگری به عنوان نویسنده یا ناشر بسیار خوب است، بهترین چیز در مورد کتاب های صوتی این است که محتوا آماده انتشار است. باید به فایل صوتی تبدیل شود. وقتی یک کتاب صوتی می‌سازید، علاوه بر نسخه فیزیکی، آن را به صورت صوتی نیز منتشر می‌کنید و در نتیجه آن را به روش‌های مختلف عرضه می‌کنید. همانطور که شما، به عنوان یک نویسنده یا ناشر، باید کتاب خود را توسط مخاطبان بیشتری ببینید، باید جریان درآمد خود را نیز متنوع کنید. به عنوان مثال، اگر فروش نسخه فیزیکی کتاب شما راکد باشد، ممکن است فروش نسخه صوتی افزایش یابد. بله، هزینه تولید یک کتاب صوتی (در درجه اول هزینه استخدام یک راوی) ممکن است کمی بالا به نظر برسد، اما سرمایه گذاری بزرگی برای آینده شماست، پس آن را بررسی کنید و اگر می توانید وارد آن شوید.

4- به داستان خود جان تازه ای بدهید

فرض کنید شما کتابی را سال ها منتشر می کنید و آن را به بازار عرضه می کنید. اکنون می بینید که نرخ فروش این کتاب کاهش یافته است. علاوه بر استفاده از استراتژی های تبلیغاتی و ایده های او، چه کارهای دیگری می توانید برای زنده کردن کتاب انجام دهید؟ بله، درست حدس زدید، می توانید آن را به فایل صوتی تبدیل کنید. تنها داشتن یک داستان‌نویس حرفه‌ای که داستان شما را ضبط کند می‌تواند جان تازه‌ای در آن دمیده و، همانطور که در بالا ذکر شد، طیف جدیدی از خوانندگان را جذب کند. راوی کتاب صوتی مناسب ماهیت شخصیت‌ها و سبک نوشتاری منحصربه‌فرد شما را به تصویر می‌کشد و به شما کمک می‌کند با روشی کاملاً جدید با خوانندگان ارتباط برقرار کنید.

کتاب های صوتی و مزایای آن برای نویسندگان و نویسندگان

5- به عنوان نویسنده یا ناشر اعتبار بیشتری کسب کنید

در حال حاضر، تنها درصد کمی از نویسندگان و ناشران روش کتاب صوتی را انتخاب می کنند و این می تواند مزیتی مضاعف برای دستیابی به این بازار قبل از اینکه خیلی دیر شود، باشد. در این صورت طبیعتا اعتبار بیشتری برای گویندگی کتاب صوتی زهرا شیراحمدی به دست خواهید آورد.

این روزها تقریباً هر کسی می تواند یک کتاب الکترونیکی ایجاد و منتشر کند، بنابراین آمازون و سایر برنامه های کتابفروشی مملو از کتاب ها و ناشران و نویسندگانی هستند که آثار خود را منتشر کرده اند. اما این در مورد کتاب های صوتی صدق نمی کند. هر نویسنده یا ناشری روی فایل های صوتی سرمایه گذاری نمی کند و این فرصت طلایی است که به شما امکان می دهد هر چه زودتر سرمایه گذاری کنید و به خودتان اعتبار بدهید. در حال حاضر شناخت و شنیده شدن در حوزه کتاب های فیزیکی بسیار سخت است اما با فایل های صوتی در اسرع وقت انجام می شود.