در مقاله بعدی زمزمه ماشین ظرفشویی و صداهایی مانند سوت یا خش خش. در مورد علل صداهای بلند در ماشین ظرفشویی بحث کنید. چهار علت اصلی ایجاد صدای ماشین ظرفشویی به طور کامل توضیح داده شده است و در پایان به دلایل این گونه صداها و صدای خش خش ماشین ظرفشویی توجه کرده ایم.

یکی از رایج ترین مشکلات ماشین ظرفشویی که مشتریان اغلب در مورد آن با ما تماس می گیرند صدای ماشین ظرفشویی بوش، ال جی، سامسونگ و ... است. آنها از سوت زدن یا صداهای غیرطبیعی مانند گریه شکایت زیادی دارند. و آیا این مشکل نشان دهنده مشکل بزرگتر است؟ یا نه؟ چه زمانی صدا خیلی بلند می شود و باید اقدام کرد؟ اگر می خواهید اولین اطلاعات موثق در این زمینه را به دست آورید، با خدمات بوش همراه باشید.


تشخیص و تعمیر صدای ماشین ظرفشویی

بیشتر موارد صدای اضافی و ناخوشایند ماشین ظرفشویی مربوط به مشکلات قطعات داخلی است. برای رفع مشکل کافی است قطعات داخل ماشین ظرفشویی را بررسی کنید و در صورت وجود مشکل، مشکل را برطرف کنید.

از آنجایی که بازرسی و تعمیر برخی از قطعات ممکن است دشوار باشد، اگر راهنمای نظری ما ناموفق باشد، می توانید از مشاوره رایگان یک پزشک تعمیر استفاده کنید. برای تعمیر ماشین ظرفشویی بوش یا هر برند دیگری که استفاده می کنید؛ با مشاورین ما تماس بگیرید و در صورت نیاز در همان روز پس از ثبت درخواست متخصص با برند تجهیزات شما را به منزل شما اعزام خواهیم کرد.

4 دلیل صدای ماشین ظرفشویی را دریابید!

در این صورت برای یافتن دلیل صدای ماشین ظرفشویی سامسونگ و ال جی و ... بهتر است صدای ماشین ظرفشویی را با دقت گوش کنید و ببینید صدا از کدام قسمت می آید. دلایل ایجاد صدای ماشین ظرفشویی به شرح زیر است:

1. خرابی پمپ و صدای خش خش

اولین علامت خرابی پمپ سامپ صدای سوت موتور پمپ شماست. از آنجایی که پمپ تخلیه جزء مهمی از این دستگاه است، باید در اسرع وقت نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید. پمپ. تخلیه در دیواره پمپ اتفاق می افتد. برای عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی، مراحل زیر را با دقت انجام دهید:

پمپ تخلیه را روی ماشین ظرفشویی خود قرار دهید و اگر چیزی گیر کرده داخل ماشین ظرفشویی خود را جدا کنید، معمولاً یک تکه شیشه یا فلز داخل ماشین ظرفشویی گیر کرده است.

ممکن است این اجسام خارجی پروانه را گرفته و صدایی جدی در ماشین ظرفشویی ایجاد کرده باشد.

اگر جسم خارجی در پمپ تخلیه وجود نداشته باشد، پمپ تخلیه آسیب دیده و ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. در نتیجه اگر مشکل جدی و مربوط به خرابی پمپ است، بهتر است با تعمیرکار و تعمیرکار ماشین ظرفشویی مجرب تماس بگیرید.

2. علت احتمالی خرابی بازوی اسپری است

یکی از دلایل صدای ماشین ظرفشویی سامسونگ ممکن است نقص در بازوی اسپری باشد. در اینجا نیز بهتر است بازوی اسپری را بررسی کرده و با دست بچرخانید تا حرکات آن کنترل شود. دلیل صدای اضافی و آزاردهنده ماشین ظرفشویی شما ممکن است تماس بازوی اسپری با ظروف باشد. در این صورت باید بررسی کنید که بازوی اسپری شل نباشد و به درستی روی محور خود بچرخد.

3. مشکل لولاهای صدای کثیف

Yataghan قطعه مکانیکی ماشین ظرفشویی است که از پلاستیک ساخته شده و در بازوی اسپری تعبیه شده است. اما اگر علت صدای ماشین ظرفشویی ال جی شما مشکل یاطاقان است، باید قدم به قدم برای تعمیر آن اقدام کنید.

برای اطمینان از اینکه مشکل این است که میله فقط سمپاش را می چرخاند، پس اگر نمی تواند آزادانه حرکت کند، حلقه میله مشکل دارد و ممکن است نیاز به تعمیر و تعویض داشته باشد.

تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی در منزل با عیب یابی دقیق و تخصصی علت صدای ماشین ظرفشویی با حضور شما انجام می شود. آن را بخواهید تا بهترین و با تجربه ترین متخصص را به خانه شما بفرستیم.

4. صدای بیرون آمدن هواپیما از ماشین ظرفشویی!

بسته به عملکرد ماشین ظرفشویی، ابتدا پمپ شروع به کار می کند و پس از شروع آب، صدای ارتعاشی به اندازه کافی بلند است که صفحه ای صوتی روی صفحه ایجاد می کند.

اگر در هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی متوجه صدای غیرعادی شدید، گاهی صدا کم و گاهی زیاد است، ممکن است دستگاه معیوب باشد و برای تعمیر دستگاه معیوب که قلب دستگاه است. ، لازم است از یک تعمیرکار مطمئن برای تعمیر ظرفشویی بوش کمک بگیرید.


دلیل سر و صدا در ماشین لباسشویی

یکی از شایع ترین دلایل قدیمی بودن ماشین ظرفشویی صدای زوزه است. اگر هنگام کار دستگاه این صدا را می شنوید، ممکن است به دلایلی مرتبط باشد که در زیر به آن اشاره می کنیم:

خرابی پمپ ماشین ظرفشویی

پمپ یکی از قطعات اصلی ماشین ظرفشویی است که با کمک بازوی اسپری عملکرد تخلیه ماشین ظرفشویی را به حرکت در می آورد، قطعات داخلی در شیر ماشین ظرفشویی گیر می کند یا ضایعات مواد غذایی و زباله جمع می شود. ممکن است صدای جیرجیر باشد، بنابراین پمپ باید تعویض شود. خودت بفهمی

مشکل بازوی اسپری

از کار افتادن اسپری نیز می تواند یکی از دلایل گریه باشد.

دلایل صدای سوت ماشین ظرفشویی

از آنجایی که هر روز بر تعداد کاربران ماشین ظرفشویی افزوده می شود، تعدادی از مشکلات رایج به طور مداوم توسط مشتریان مطرح می شود که یکی از این مشکلات صدای خش خش بلند ماشین ظرفشویی است که می تواند ناشی از موارد زیر باشد:

اولین دلیل ممکن است شکستن ظرف در ماشین ظرفشویی باشد. در این حالت قسمت شکسته صفحه در پمپ تخلیه گیر کرده و صدای خش خش بلندی از ماشین ظرفشویی به گوش می رسد. در این حالت ماشین ظرفشویی باید خاموش شود. و حذف شد قطعات گیر کرده در داخل پمپ تخلیه تمیز کنید.

قبلاً گفتیم که نصب نادرست ماشین ظرفشویی می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند. یکی از این مشکلات جدی، صدای جیر جیر ماشین ظرفشویی است، بنابراین بهتر است نصب و راه اندازی حرفه ای ماشین ظرفشویی خود را به تعمیرکار متخصص بسپارید.

دلایل صدای ماشین ظرفشویی

در برخی موارد صدایی از ماشین ظرفشویی بوش، ال جی، سامسونگ شنیده می شود و دستگاه از کار می افتد، بنابراین دلیل صدای ماشین ظرفشویی شما ممکن است مربوط به تخلیه نشدن ماشین ظرفشویی یا اشکال در شیر برقی باشد. شیر، قسمت هیدرواستات و لوله های ورودی آب.

اگر دستگاه شما مشکل زهکشی دارد، باید درب دستگاه را بررسی کنید، از بسته بودن کامل درب و فعال بودن کامل کلیدهای درب اطمینان حاصل کنید و اگر درب بسته نشد، اجزای درب مانند میله ها، درها را بررسی کنید. . لولا و سوئیچ درب. برای عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی خود با ما تماس بگیرید.