برخیها بهعلت نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه، به اشتباه گمان میکنند که این فالوورهای فیک در واقع انسان نیستند؛ اما باید دقت نمود که فالوورهای غیر واقعی فالوورهایی هستند که فعالیت ندارند و یا فعالیتشان خیلی کم است. فالوورهای روح، نام دیگری است که به فالوورهای فیک و غیرواقعی گفته میشود. یکی دیگر از فوتبالیست هایی که دارای تعداد زیادی فالوور است، ستاره برزیلی تیم پاری سن ژرمن است که با تعداد 167 میلیون فالوور در رتبه چهارم بین ورزشکاران قرار دارد. ستاره سینمای کشور ایران با 7میلیون فالوور، همان گونه پس از رامبد جوان و بهنوش بختیاری و الناز شاکردوست، پرفالوور ترین صفحه اینستاگرام ایران را در اختیار دارد و سلنا گومز و کریس رونالدو، با بیش از ۱۳۰ میلیون بیننده، پر فالوور ترین صفحات اینستاگرام رابه خود اختصاص داده اند. علاوه بر حرفه ورزشی وی، یکی دیگر از دلایلی که باعث شده است این شخص دارای 175 میلیون فالوور در اینستاگرام باشد، این است که همسر وی آنوشکا شارما یکی از بازیگران معروف در بالیوود است. استفاده از همه این نکات برای نوشتن یک متن یا کپشن جذاب، بسیار حیاتی و مهم است. ما در راز به شما کمک میکنیم تا با استفاده از این روشها و روشهای کاربردیترِ دیگر، فالوورهایتان را افزایش داده و کسبوکارتان را رونق دهید. با استفاده از روشهای زیر میتوان فالوورهای فیک و واقعی را تشخیص داده و تفاوت بین آنها را متوجه شد. حتی آنها در اینستاگرام خود با محصولات و هدایایی که من داده بودن استوری هایی را گذاشتند و از تجارب خود در این رویدادها گفتند. در این مقاله برخی از بهترین وب سایتها در این زمینه را به شما معرفی میکنیم تا بتوانید از خدمات باکیفیت آنها در راستای شناساندن خود یا کسب و کارتان به دنیا بهرهمند شوید.

بله دیجی ممبر، متضمن ارسال بهترین و باکیفیت ترین لایک اینستاگرام برای پست (عکس ، ویدیو) شما است. ب نظرم بهترین لقب هستش و ب اسمت هم خیلی میاد. اکانتهایی که بهعنوان اکانت فیک به فعالیت خود در اینستاگرام ادامه میدهند، معمولا تعداد افراد زیادی را دنبال میکنند اما تعداد افرادی که آنها را دنبال میکنند خیلی کمتر است. تا در ادامه بتوانند به کمک تبلیغ یا تبادل کردن و دیگر راه ها، تعداد فالوور های ارگانیک و واقعی پیج خود را افزایش دهند. این بازیکن دارای 48 میلیون فالوور در اینستاگرام است که در رده هشتم در بین پیج های ورزشی با تعداد فالورر بالا قرار دارد. اولین پیجی که در بین ورزشکاران از تعداد بالایی فالوور برخوردار است، پیج ستاره پرتغالی حال حاضر تیم منچستر یونایتد است که دارای 370 میلیون فالوور در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. ستاره انگلیسی که چندین سال است دیگر در میادین فوتبال حضور ندارد، مورد بعدی است. وقتی که پیج شما تعداد فالوورهای زیادی داشته باشد مانند این است که فروشگاه شما مشتریان زیادی داشته باشد. خرید فالوور اینستاگرام یکی از روش های افزایش فالوور پیج های اینستاگرامی است. از دیگر روشهای افزایش تعداد فالوور، خرید فالوور است. اما نگران نباشید، جز این مورد گزینههای دیگر نیز برای افزایش میزان فالوور -آن هم از نوع واقعیاش- وجود دارد.طبق آمار رسمی، میزان کاربران ایرانی اینستاگرام چیزی حدود ۴۰ میلیون نفر برآورد میشود. دومین پیجی که در بین ورزشکاران دارای تعداد فالوور بالا هست، دوست و رقیب رونالدو است که پس از پیوستن به پاری سن ژرمن تعداد فالوورهای آن جهش چشم گیری داشت و از رتبه 8 به رتبه 3 در تعداد فالورر رسید و هم اکنون با 296 میلیون فالوور، سومین شخص در کل شبکه اجتماعی اینستاگرام با تعداد فالوور بالاست.

بهترین استفاده برای صاحبان کسب و کارها بهره گیری از امکان کسب درآمد در این برنامه جادویی هست. اما بهترین راهکارها برای افزایش فالوور اینستاگرام رایگان چهها هستند؟ همچنین این شبکه اجتماعی این فرصت را در اختیار افراد قرار میدهد تا به تبلیغ مشاغل خود بپردازند که روش بهصرفه و آسانی برای تبلیغ و رونق تجارت است. همچنین کسانی که شما را فالو میکنند، پستها و استوریهای شما را خواهند دید. به همین دلیل مهم است که از خدمات گروههای معتبر و متخصص در خرید فالوور اینستاگرام استفاده کرد. لازم به ذکر است که شما برای انجام این تبلیغ باید پروفایل صفحه خود را به حالت بیزینس در بیاورید و بعد از آن هدف هایی را هم تعیین کنید. این اکانتها معمولا محتوای کمی را در صفحه خود منتشر میکنند و یا اصلا پستی ندارند؛ مثلا در طی دو سال فقط یک عکس از طریق این اکانت به اشتراک گذاشته میشود. به عنوان مثال 10 هزار عدد فالوور اینستاگرام طی 48 ساعت به اکانت شما اضافه خواهد شد که بین سایر رقبا ، ما دارای بالاترین سرعت انجام سفارش هستیم. از زمان تاسیس تلگرام در سال ۲۰۱۳ توسط پاول دوروف، تلگرام مسیر طولانی و سختی را طی کرده است. اکانتهایی که تعداد فالوور آنها زیاد است، اما فالوورها مشارکت بسیار کمی دارند، نشاندهنده این است که فالوورهای آنها، فالوورهای فیک هستند؛ در نتیجه اکانتی با هزار فالوور و لایک و کامنت بسیار کم، حتما تعدادی فالوور فیک در بین فالوورهای خود دارد. با استفاده از روشهای مختلف مانند فالو کردن دیگران، گذاشتن کامنت مناسب در زیر پست دیگران، تگ کردن و غیره میتوان تعداد فالوورهای زیادی را به دست آورد.

او اکنون در اینستاگرام فالوورهای بسیاری را جذب خودش کرده است و فیلم های بسیار جذابی را از خودش و همسرش در اینستا به اشتراک می گذارد؛ او از طریق اینستاگرام درآمد های زیادی را کسب می کند. برای مثال نوع تبلیغ که اینفلوئنسری باشد یا پیج عمومی پرطرفدار یا پیج اختصاصی خودش یکی از عوامل تعیین کننده قیمت تبلیغات است. با خرید فالوور از این سایت شهرت پیج شما افزایش می یابد و مورد توجه کاربران قرار می گیرید. وبسایت خرید فالوور اینستاگرام همچنین استراتژیهایی را برای افزایش لایک و ویو پیج به صورت ارگانیک و هدفمند فراهم میکند که میتواند به شما با توجه به نیازتان کمک کند. حالا که اینستاگرام قابلیت لایک کردن برای استوریها را فراهم کرده، این الگوریتم هوشمندانهتر و همینطور سختگیرتر از قبل عمل میکند. باید بدانید که هشتگ در اینستاگرام مانند قیفی عمل میکند که مخاطب را به پستهایی با موضوعی که به دنبالشان است میرساند. اگر تعداد فالوورهای شما کم باشد ، ممکن است پست های شما را مشاهده نکند یا حس خوبی نسبت به آنها پیدا نکند! در کنار فالوور خرید لایک و بازدید برای پست ها هم کار منطقی است.افزایش فالوور های یک صفحه در سوشیال مدیا کار کوتاه مدتی نیست و باید صبر کرد. فالوورهای اینستاگرام که دنبالکنندههای شما در این صفحه مجازی هستند، میتوانند واقعی و یا فیک باشند. در این راستا میتوان از روشهای میانبر و کوتاه، مثل خرید فالوور و خرید لایک استفاده کرد. در واقع این فالوورها، معمولا پستها و استوریها را لایک کرده و کامنت میگذارند.

3. به محض اینکه پست گذاشتند، کامنت بگذارید. به کمک ربات اینستاگرام مای ممبر شما می توانید برای پیج تان زمانبندی انتشار محتوا (تقویم محتوایی اینستاگرام) داشته باشید و هر پست را در موقع مناسب خود منتشر کنید تا بهترین نتیجه ی ممکن را بگیرید. پشتیبانی این وبسایت بسیار مشتری مدار و متخصص هستند و همواره سعیشان بر این است که بهترین خدمات ممکن را ارائه کنند. این وبسایت همچنین دارای وبلاگی است که اطلاعات مفیدی در مورد ایجاد کسبوکار آنلاین و افزایش فالوور به صورت ارگانیک در اینستاگرام و تلگرام به شما میدهد. این وبسایت همچنین روباتهای فالووریاب اینستاگرامی هم عرضه میکند که میتواند فرآیند ارسال پیام در دایرکت و یافتن و دنبال کردن فالوورهای هدفمند با حجم بالا را ساده و موثر کند. شناسایی فالوورهای فیک معمولا بسیار ساده است، در حدی که شما میتوانید با دانستن چند معیار ساده اکانت فیک و واقعی را از یکدیگر تشخیص دهید. بله درست شنیدید استوری راز موفقیت پیج های بزرگ است، شما باید در طول روز از استوری های متنوع استفاده کنید و شما اگر هر مدل پیچی که دارید، مثلاً به پیح های بلاگری یا پیج های فروشگاهی یا پیج های خدماتی اگر دارید باید هم استوری های آموزشی هم استوری طنز بگذارید و در لابه لای این ها نیز می توانید محصولات خود را معرفی کنید،شما حداقل و در طول روز چندین استوری بگذارید تا مخاطبان و فالوور های شما با شما تعامل بهتری داشته باشند و با پیج شما تعامل کنند و درگیری بین شما و فالوور های شما پیش بیاید تا اینستاگرام پیج شما را به افراد بیشتری نشان دهد،و در حوزه کاری شما باید با رقبای خود رقابت کنید. باید توجه نمود که تصاویر استفاده شده و پروفایل پیج مورد نظر، باید جذابیت کافی برای مشتری داشته و کاربرپسند باشد؛ بنابراین ساختن پروفیل مناسب و جذاب، ارزش وقت گذاشتن داشته و یک قدم مهم در سرمایهگذاری محسوب میشود.

اگر می خواهید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام جذب کنید، اولین قدم این است که یک توضیح مختصر و در عین حال جذاب برای بیو اینستاگرام خود ایجاد کنید. یکی از معروفترین بازیکنان جهان، اینستاگرام او همان چیزی است که انتظار دارید: عکسهایی از او در حال بازی، نگاهی به زندگی شخصی خودش، و دیدگاه هایش از رویدادهایی که در آن شرکت میکند. قبلاً هم پست گذاشتن مستمر را پیشنهاد می دادند و می گفتند مثلاً هر روز یک دونه پست بگذارید یا در استوری ها هر روز فعالیت داشته باشید، ولی امروز دیگر مثل قبل نیست و ما نمی توانیم همون طور بدون حساب و کتاب جلو برویم، شما قبل از پست گذاری باید در استوری ها به فالوور های خود اطلاع بدهید که در ساعت خاصی می خواهیم این پست راب گذاریم و اگر می خواهید این پست را ببینید همین حالا زنگوله را بزنید و عملیاتی که بعد از گذاشتن پست پیش می آید این است که شما در استوری ها از فالوور های خود درخواست می کنید که پست های شما را لایک کنند و برای دوستان خود ارسال کنند ولی در قبل ما این کارها را معمولاً انجام نمی دادیم و فقط پست به صورت مستمر داشتیم ولی درحال حاضر این کار جواب می دهد ولی تأثیر کمتری نسبت به قبل دارد و این مواردی که به شما گفتیم را انجام دهید تأثیر بیشتری خواهد داشت. در این مقاله می خواهیم به بررسی اهمیت افزایش فالوور اینستاگرام و راه های افزایش فالوور واقعی بپردازیم! برای راه اندازی کسب و کارتان حداقل یک سیستم یا گوشی متصل به اینترنت نیاز دارید اما فقط با راه اندازی کسب و کار، به درآمد نخواهید رسید. قابل پیشبینی بود که اینستاگرام بتواند با جذابیت هاي تصویری و ویدیویی و امکانات فوق العاده اي نظیر هشتگ و لایو و آسانی در اطلاع رسانی مالتی مدیا پیام ها دراین اکو سیستم دیجیتالی، بتواند رقبای سر سختی مثل اسنپ چت را کنار زده و همان گونه در لیست برترین شبکه اجتماعی جهان درکنار واتس آپ قرار بگیرد و همان گونه می توان خلاقیت هاي کسب و کار اینستاگرام را تضمینی برای حفظ بقا آن در روزهای پایانی دهه دوم قرن بیست و یکم دانست.

همه ی اینها سبب داغ تر شدن اوضاع اکو سیستم تجاری اینستاگرام خواهد شد. البته میتوانید بگویید که تلگرام هم تقریبا همین وضعیت را دارد و کانال های تبلیغاتی و تجاری مختلفی در آن فعال هستند. علاوه بر امکان خرید فالوور اینستاگرام، در وبسایت دیجی ممبر میتوانید ممبرهای واقعی و فعال کانال تلگرام را نیز خریداری کنید و کانالهای از پیش ساخته شده را به همراه تعداد زیادی مخاطب خریداری نمایید. فکر کنید شما یک کانال دارید و در تلاش برای افزایش فالوور توییچ آن هستید. برای موفقیت در یک کمپین تجاری، فالورهای یک کانال فقط نباید کمپین رو ببینن. ۱ میلیاردی شدن اینستاگرام درکنار فیسبوک نشان می دهد که همان گونه این استارت آپ رویایی هیجان انگیز که از رهبران جهان تا سلبریتی هاي ورزشی و سینما و موسیقی تا مردم عادی را شیفته تمام عیار خود کرده است و سبک زندگی دیجیتالی انسان هاي روزگار ما را دستخوش تغییرات شگرف نموده، همان گونه برگ هاي برنده زیادی برای رو کردن و حفظ کاربران قدیمی و جذب کاربران جدید دارد. کامنت هاي داغی که هواداران تیم ها زیر آخرین پست هاي اینستاگرام سلبریتی هاي دنیای ورزش و سینما در زمان برگزاری رقابت ها مینویسند، تنور فضای رسانه اي جام جهانی این دوره را داغ تر از دوره قبل کرده است. شاید تولید پست های چند منظوره به گوش شما نخورده باشد، ولی یکی از راهکارهای مهم جذب فالوور اینستاگرام ساخت پست های چند منظوره است، پست های چند منظوره دارای یک سری از ویژگی هایی هستند، مثلاً شما هم در پست آموزش می دهید و هم در پست حالت طنز دارید و هم در پست یکسری از پیام ها را به مخاطب و فالوور های خود می رسانید، معمولاً این پست ها می تواند فالوور را ترغیب کند تا با پست شما تأمل ایجاد کند، مثل لایک کردن یا مثل سیو کردن یا به اشتراک گذاری یا کامنت گذاشتن، که این باعث می شود تعامل پیج شما بالا برود و احتمال این که پست شما به اکسپلور اینستاگرام راه یابد بسیار آسان تر می شود.