تبلیغات به فیلم کوتاهی گفته می شود که هدف آن ارائه محصول، برند، خدمات و یا ... می باشد. کمیک های تجاری در انواع مختلف، اصلی، متحرک و میکس به چند دسته تقسیم می شوند. جوک های تبلیغاتی را می توان در پلتفرم های مختلفی مانند تلویزیون، شبکه های اجتماعی محبوب، وب سایت ها و ... انجام داد.

معنی تیزر به انگلیسی چیست؟

تلفن تلویزیون نیز مانند بسیاری از واژه ها مانند تیزر، پلی استیشن از فارسی و انگلیسی گرفته شده و املای انگلیسی آن تیزر است و املای انگلیسی تیزر تبلیغاتی به این صورت نوشته می شود. بله به جای تیزر اصطلاح تبلیغ هم گفته می شود، البته در دنیا معانی مختلفی دارد، تبلیغ نوشته می شود و آگهی تجاری را تبلیغ تجاری می گویند. اما در ایران از کلمه تیزر به جای پیتزا می گویند "کش لوکمه".

چرا تیزر تبلیغاتی؟

یک سوال مهم برای همه مشاغل به ویژه گوینده رادیو این است: چرا باید یک تیزر تبلیغاتی بسازید؟ اهمیت تیزرهای تبلیغاتی در کسب و کار ما چیست؟ چرا برای ساخت یک فیلم کوتاه پول خرج کنیم؟ چرا برای ساخت تیزر این همه هزینه تولید و پخش پرداختند؟ و بسیاری از این سوالات خب همانطور که می دانید تبلیغات یکی از مهمترین نکات فروش است.

یک ضرب المثل معروف انگلیسی وجود دارد که می گوید اگر 100 دلار برای شروع کسب و کار خود دارید، 99 دلار برای تبلیغات خرج کنید. خب تبلیغات به شکل های مختلفی انجام می شود که ما در اینجا به دو روش سنتی و مدرن دسته بندی کرده ایم. تبلیغات سنتی مثل تبلیغات دست به دست، مثل رستورانی در همسایگی ما که غذای خوب و با قیمت مناسب سرو می کند و وقتی این غذا را دوست داریم به دوستان و آشنایان خود می گوییم که باید به آنجا بروند. یا بروشورهای تبلیغاتی را روی در و دیوار بچسبانیم یا کارت ها و اقلام کارمان را توزیع کنیم. می توانید حرفه ای تری کار کنید و برای تابلوهای تبلیغاتی روی تابلوهای شهری هزینه کنید.

این مدل هزینه کمتری نسبت به تبلیغات امروزی دارد، اما عیب اصلی این است که تبلیغات ما در یک فضای محدود است، به عنوان مثال یک -معرفی آن رستوران به اطرافیانمان مشتریان محدود آن رستوران، یا فقط افرادی از آن منطقه می توانند بروشورهای ما را ببینند. . و کارت ویزیت یا حتی بیلبوردهایی که باید برای آنها هزینه بیشتری بپردازیم، اما افراد کمتری نسبت به تبلیغات امروزی دیده می شوند. در تبلیغات مدرن باید هزینه بیشتری پرداخت کنید، اما نتیجه بسیار سودآورتر از تبلیغات سنتی است. ساخت تیزر تلویزیونی، تیزر رادیویی، تیزر اینستاگرام، تیزر سایت و تیزر برای تمامی بسترهای اینترنتی را تبلیغات مدرن می گویند. (ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام)

اگر در حال انجام یک تیزر تبلیغاتی هستید که قرار است در تلویزیون پخش شود یا به صورت آنلاین ظاهر شود، با یک جامعه بزرگ روبرو هستید. شما محصولی را در شهری مانند تهران تولید می کنید و مشتری محصول شما از شیراز با شما تماس می گیرد. چون تبلیغات گسترده ای را شروع کردید. اگر هزینه تولید و پخش تیزر را بپردازید، بسته به مدلی که تولید می کنید و حجم پخش، ممکن است هزینه بسیار بیشتری نسبت به تبلیغات سنتی بپردازید، اما درصد بیشتری از فروش را دریافت خواهید کرد زیرا تبلیغ شما توسط اکثریت ساکنان کشور و حتی در بسیاری از مدل های حرفه ای در جهان دیده خواهد شد. اعتقاد بر این است که برندهای بزرگی مانند کوکاکولا و پپسی کولا هر ساله مبالغ هنگفتی را برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی و پخش آنها در سراسر جهان خرج می کنند. در مجموع، ما تبلیغات مدرن را برای رشد کسب و کار خود توصیه می کنیم.

ترکیبات مختلف

تیزرها انواع مختلفی دارند که ما آنها را به سه دسته تقسیم می کنیم: تیزرهای فیزیکی، تیزرهای متحرک و تیزرهای ترکیبی.

تیزر تبلیغاتی واقعی: به این می گویند تیزر، که نوعی فیلمبرداری از یک محیط واقعی است، مثلاً فیلمبرداری از خط تولید یک کارخانه، فیلمبرداری از یک دفتر، داستان هایی که مثلاً یک خانواده شاد یک غذای خوشمزه می خورند. غذا و ... در کل در این مدل تیزر هر چیزی که نشان می دهیم واقعی است با ویرایش و صدا.

تیزر تبلیغاتی انیمیشن: همانطور که از نامش پیداست، این یک تیزر انیمیشن است و هیچ فیلمبرداری واقعی انجام نشده است. انواع مختلفی از تیزرهای تبلیغاتی متحرک وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به تیزرهای متحرک سه بعدی، تیزرهای متحرک دو بعدی، موشن گرافیک، استاپ موشن و اینفوگرافیک اشاره کرد.

تریلر تبلیغاتی ترکیبی: ترکیبی از تیزر واقعی و تیزر متحرک را تیزر ترکیبی می نامند. این بدان معناست که ما از مکان‌های واقعی عکس می‌گیریم و سپس با استفاده از نرم‌افزار جلوه‌های ویژه، طرح‌ها و افکت‌های غیرواقعی را به آنها اضافه می‌کنیم. در برخی موارد می توان آنقدر حرفه ای کار کرد که مخاطب از این موضوع غافل شده و تصور کند که نمونه واقعی را می بیند. سینت سایزرها گرانتر از نمونه های اولیه واقعی هستند، اما جالب تر هستند. در مقاله ای با عنوان انواع کمپین های تبلیغاتی در این مورد به تفصیل توضیح داده ایم که مطالعه آن را به شما توصیه می کنم.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

با این حال، پس از شروع کسب و کار خود، باید شروع به ایجاد تبلیغات کوتاه قبل از معرفی محصول یا خدمات خود به بازار کنید. باید بدانید که در دنیای تبلیغات، ایجاد تبلیغات کافی نیست و برای اینکه در این زمینه جای پای محکمی داشته باشید، باید ویدیوهای تبلیغاتی زیادی ایجاد کنید و در بسترهای مختلف رسانه ای کمپین تبلیغاتی ایجاد کنید. برای این کار کافیست با موسسه فیلم خورشید تماس بگیرید و پس از مشاوره کارشناسان ما، با مدیران ما ملاقات کنید و بعد از اینکه همه چیز مطابق میل شما پیش رفت، پس از امضای قرارداد نمی توانید نگران چیز دیگری نباشید، زیرا کار درست را انجام داده اید. داستان. و از این به بعد هنرمندان موسسه خورشید فیلم هستند که به بهترین شکل شروع به ساخت جوک های تبلیغاتی برای شما خواهند کرد. مراحل تولید تبلیغات تک صفحه ای را به طور کامل توضیح داده ایم.

ایده ترویج تبلیغات

یکی از اولین کارهایی که هنگام ایجاد یک تیزر تبلیغاتی باید انجام داد، طوفان فکری در مرحله پیش تولید است. بدون شک می توان گفت که ایده پردازی مهمترین بخش است. اگر این مرحله به درستی انجام شود و بر اساس کار مشتری ایده مناسبی داده شود و تولید به درستی انجام شود، می توان تیزر را یک تیزر خوب نامید. شاید در میان هزاران تبلیغی که دیده ایم، چند تیزر تبلیغاتی را هرگز در ذهن خود فراموش نکنیم. یکی از دلایل اصلی این موضوع، ایده های بسیار جذاب شرکت های سازنده تیزرهای تبلیغاتی است. ایده تیزر تبلیغاتی را در این صفحه بخوانید.

ویژگی های یک تیزر تبلیغاتی خوب

یکی از مهم ترین ویژگی ها ماندن در حافظه بیننده است. مثلاً اگر یک تیزر پنیر جذاب درست کنید و بیننده وقتی به فروشگاه می رود و قفسه پنیر را می بیند با دیدن اسم پنیر شما ناخودآگاه ذهنش به سمت تیزری که دیده می رود و اینجاست که پنیر را از قفسه بردارید داشتن ایده قوی، استفاده از لوکیشن های جذاب، مدل ها و بازیگران خوش تیپ، موسیقی مناسب و جلوه های ویژه کامپیوتری و گویندگی جذاب توسط راوی مجرب از ویژگی های یک تیزر تبلیغاتی خوب است.

نکات مهم تریلر

در ساخت تیزرهای تبلیغاتی باید چندین جنبه مهم را در نظر گرفت. اول اینکه یک تیزر نباید خیلی طولانی یا خیلی کوتاه باشد، به اندازه کافی صحبت کنید، تیزرهای طولانی مخاطب را خسته می کند و تیزرهای کوتاه به سرعت فراموش می شوند. شما باید مهمترین محتوایی را که برای برند شما مهم است در تیزر قرار دهید. از اغراق بپرهیزید و چیزهای غیر ضروری را ذکر نکنید. نکته دیگر این است که بدانید برای کدام منطقه جغرافیایی و منطقه با تریلر کار می کنید، مثلا نمی توانید تریلر ترکی زبان را در شبکه های فارسی پخش کنید و تریلر فارسی زبان در شبکه های ترکی جذاب نیست. سعی کنید با توجه به فرهنگ و رفتار جامعه تیزر بسازید. به نظر می رسد تیزر ساخته شده در قم باید مانند تیزر ساخت مناطق شمالی کشور دارای عناصر مذهبی باشد. از جمله می توان به نسخه مناسب اشاره کرد، یک تیزر خوب نباید گران باشد. ارزش ساخت تیزر متناسب با بودجه و برند شما را دارد، لازم نیست برای تبلیغ یک محصول کوچک هزینه زیادی صرف کنید و با ایده درست می توانید از هزینه های کوچک جلوگیری کنید. برای مشاهده نکات مهم برای ساخت تیزر اینجا کلیک کنید.

نرم افزار ساخت تیزر

برای ساخت تیزر در دپارتمان پست پروداکشن می توان از نرم افزارهای متعددی استفاده کرد که مهمترین آنها مجموعه کامل ادوبی است مانند پریمیر، افتر افکت، تری دی مکس، فتوشاپ، ایلاستریتور و مایا، کرل دراو، تای دارای استفاده شده است. Cinema Four Day، Edios و Sound Four و غیره. گاهی اوقات برخی از این نرم افزارها برای ایجاد یک تیزر ارزان شروع به کار می کنند، اما اگر از همه این نرم افزارها استفاده کنید، می توانید نتیجه بهتری بگیرید. برای مشاهده نرم افزار کلیپ و تیزر ما به صفحه ما مراجعه کنید.

درآمد حاصل از تیزرهای تبلیغاتی

برای بسیاری از علاقمندان به ساخت آژانس های تبلیغاتی، آژانس های تبلیغاتی، این سوال پیش می آید که میزان درآمد حاصل از تیزرهای تبلیغاتی چقدر است. بستگی به ماهیت کار شما و سرمایه گذاری شما در این تجارت دارد. درآمد آژانس های تبلیغاتی متفاوت است و برخی از آژانس ها درآمد بالایی و برخی کمتر دارند. مهمترین نکته برای کسب بالاترین درآمد در این زمینه میزان رضایت مشتری و داشتن سبدی قوی برای جذب مشتریان جدید است. درآمد تیزرها را در صفحه دیگری به تفصیل توضیح داده ایم

آموزش ساخت تیزر

یادگیری گویندگی ویدیو تبلیغاتی زهرا شیراحمدی نیاز به مهارت های هنری و سینمایی دارد. شما اصول اولیه فیلم را می دانید و از تکنیک های فیلم آگاه هستید. اگر به فیلمبرداری علاقه دارید، باید با نورپردازی و درک دوربین ها و لنزهای دیفرانسیل آشنا شوید. اگر می خواهید در زمینه ایده پردازی فعالیت کنید باید کتاب های فیلمنامه نویسی و نمایشنامه تئاتر را مطالعه کنید و اگر به تدوین و جلوه های ویژه علاقه دارید فیلم های آموزشی این نرم افزار را مشاهده کنید. خبر خوب موسسه خورشید فیلم این است که دانشجویان علاقه مند را به عنوان کارآموز در همه زمینه ها استخدام می کنند.